verhaaltje vanuit Canada! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu verhaaltje vanuit Canada! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu

verhaaltje vanuit Canada!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

04 Februari 2010 | Canada, Vancouver

K*tttt!!!!
jeetjee, ik was bijna klaar, heeeeeel verhaal, delete ik alles :( owww lomp

daar gaan we weeer:P hihi!

hey hey allemaal!

hoe gaat het ermee? nog steeds lekker wit? houd ook maar niet op bij jullie zker? En ik ben 19!! Heel erg bedankt voor alle kaartjes/brieven, pakketjes, smsjes, berichtjes etc. heel lief:) jaja eindelijk uit hier! 19 is niet zo boeiend in ned, maar hier wel, dus komt mooi uit dat ik t hier vier:P haha (en ja hanny t is 19 alweer! tijd gaat snel he;)!)
super verjaardag gehad, maar zal even bij t begin beginnen waat ik gestopt ben maar:P

woensdag geshopt met martina en katrin, maar waren al snel moe, dus gingen maar naar een koffieshop. later besloten nog maar evne stukje te lopen, maar toch wéér in een (andere) koffieshop beland:P hihi!
's avonds kwam iris ook nog! dus voor die meiden hutspot gemaakt! erg lekker en gezel!!
Donderdag lange dag school!! had me verslapen!!! oehhh, maar was nog net optijd!! (gelukkig, want ik kan niet te laat komen want dan gaat me aanwezigheid omlaag, en ik heb 90% nodig om examen te doen! en ik wil me 'skip uurtjes' bewaren voor tijdens de olympische spelen!) super leuk afscheidscadeautje gemaakt voor katrin! een soort beker waar je de buitenkant zelf kon maken, dus super leuke foto collage gamaakt! s'middags weer dansen! ook nog steeds erg leuk, met de weken komen er steeds minder mensen:P dus nu ist een aardig groepje! (geen 30 meer iig!!:|)
dond bedacht katrin dat ze maar wéér uiteten wilde:P dus wij onze super vette 'Roomy' t-shirts aan, om de laatste aaf samen te 'vieren' :P (op de voorkant I(L)VANVOUVER, op de achterkant I(L)ROOMY) super grappig dus! heerlijk gegeten! vooral de toetjes oehhh al die chocola hier:P te heerlijk! (zie foto's op hyve!! of niet als je niet jaloers wil worden(A)) nog wat gedronken, tot 12uur natuurlijk want toen was ik jarig!!! gratis biertje van de barman! thuis met katrin beetje gevierd alvast (kon katrin uitslapen vrijdag ochtend) ze had super lief cake gekocht en een slinger! en een cadeautje natuurlijk, super leuke collage met foto's van onz (en meiden) ook als afscheidscadeautje!
Vrijdag aaf natuurlijk lekker uiteten met ze alle! kreeg ik t toetje gratis omdat ik jarig was!! oww ze zijn hier wel aardig he:P hihi, maar natuurlijk weer veel te foute heerlijke choco/caramel taart (A). en daarna naar een hele leuke rock club.. zoiets was bandje enzo super vet en gezellig! martina en iris bleven bij ons slapen! dus nog een pringles + m&m's + surprise ei afterparty gedaan :P hihi.
oww en me kamer is mooi oranje versierd onderhand, dankzij t super vette ned/oranje pakket van niki en han&wilma!
zaterdag katrin weg gebracht:( oww was zo zielig! en nu ist zo leeg en kaal hier!! zondag met martina koffie gedronken de halve middag, en toen besloten om maar wéér eens naar de film te gaan:P 'the blind site' zoiets?? was goeie film!!
maandag weer school... en... niks:P en gister in de wave (koffieshop) met 2gasten van me klas huiswerk gemaatk! en 's avonds met die mensen en martina en nog paar ijshockey gekeken in een pub! (helaas verloren:P) maar was gezel! ben ik eindelijk 19 vragen ze niet naar me ID!!! owwww :P
en vandaag.. hahah, we hadden in de klas dat lied van 'We are the champions' van queen, te grappig want dat wist ik helemaal uit me hoofd van vorig jaar jorisdag (A) haha (schaamte) maar we moesten lege plekken met woorden invullen:P haha, moest even aan jullie denken!! verder lekker gelunched met martina in waves!! en vanmid gefietst om stanley park (had martina nog nooit gedaan) super grappig op een tandum! (hoe schrijf je dat?) ahah, maar das iig wel erg leuk! en toen waren we zooo moe, dat we natuurlijk weer een choco nodig hadden (A)!!

en nu zit ik me blog te schrijven terwijl ik eigenlijk me huiswerk voor morgen (ook 100% huiswerk maken nodig) en moet sporten (maar geeen zin in:P) en moet koken/eten! oww en ik moet appels kopen die zijn op!

dus ik ga maar weer eens stoppen!!!

voordat ik alles weer delete!! ahh

bedankt voor alles nogmaals!! vind t erg leuk om zoveel van jullie te horen:)
Heel fijn 1e carnavals weekend!!!!
tot snel weer!

liefss dikke knuffel
xxxx manon

ps. foto's staan altijd op hyve he!!

  • 04 Februari 2010 - 08:45

    Niki:

    Lieve Manonnieeeee,

    Huphuphup appeltjes kopen, drukdrukdruk sporten en heelheelheel veel plezier nog!

    Heel veel knuffels uit Amsterdam =)

  • 04 Februari 2010 - 17:11

    Wilma:

    Wat moet jij toch veel zeg, zou je bijna zielig vinden.
    Heb wel weer zitten lachen om je gezellige verhaal

  • 04 Februari 2010 - 22:10

    Marijke Kuijf.:

    Weer leuk verhaal en fijn dat je zo"n gezellige verjaardag hebt gehad.En dan weer druk druk druk ben je al weer aan het aftellen ???
    Of ga je bij tekenen????
    Ik ben benieuwd. Nou ik denk dat ik eind van de week wel effffen wat meer tijd heb om te mailen. Groetjes van Marike.

  • 05 Februari 2010 - 09:29

    Marloes:

    Drukdrukdruk! haha. Ik stuur je nu een mail! ;) Eindelijk ;)

    xx (L)

  • 05 Februari 2010 - 21:51

    GerardenA3:

    Hey manon
    Zo je ben wel weer druk druk als je alles maar bij kan houden.Als ik dat zo hoor van jou moet je wel gegroeit zijn.we zullen zien .het begint nu op teschieten.geniet nog maar lekker.heel veel groetjes dikke kus van A3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Manon

Actief sinds 20 Aug. 2009
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 27619

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 28 Februari 2015

Studeren in Munchen

17 September 2009 - 15 Maart 2010

Vancouver

Landen bezocht: