Katrin's last week!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu Katrin's last week!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu

Katrin's last week!!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

27 Januari 2010 | Canada, Vancouver

he he allemaal!

hoe gaat het ermee thuis? alweer sneeuw hoorde ik??! lekker of zijn jullie t al wel weer zat? verder druk bezig voor carnaval? zat er vandaag aan te denken en realiseerde me dat het nog maar.. 2,5week is denk!! WOO de tijd gaat echt snel. En ook nog maar 6,5week voor ik naar huis kom. Me vlucht terug staat (eindelijk) vast, vanaf maandag 15maart (18.45) is het niet meer zo stil in r'wijk/b'koop.. helaas misschien, maar toch wel weer leuk!

Verder natuurlijk hoe gaat het hier!! Super Super, laatste weekje met me roomy (kamergenoot) dus vooral veel leuke dingen, beetje moe:P

Vorige week rustig, vooral veel 'Waves Coffee House' bezocht:P haha, druk met school natuurlijk. Dus in de pauze soms even warme choco drinken, woensdag hele middag gezeten met martina huiswerk gemaakt, en vrijdag heb ik er serieus de hele middag gezeten :P wel soort grappig. ging met 2meiden van me klas eerst wat drinken, toen gingen hun naar school, dacht ik mooi huiswerk te maken, maar na kwartier ofzo kwamen er weer 4 van me klas, dus die kwamen weer koffie drinken bij mij, toen die weg gingen kon dus eindelijk weer aan de slag. komt na nog geen half uur Katrin(roomy) binnen :P die wist niet dat ik daar was, maarja dus wij weer choco gedronken:P en die moest ook weer naar school, dus ik weer huiswerk. komt later wéér zo'n meisje terug, dus toen gingen we maar samen hw maken, dus was lekker socialize dag:P Vrijdag avond uiteten geweest met katrin&maike, en daarna nog wat gedronken hiernaast. erg gezellig (alleen maike en katrin moesten om 4uur 's ochtends opstaan zaterdag, die gingen naar seatle) maar ik kon lekker uitslapen. Zaterdag eerst me huiswerk (eindelijk:P) maar afgemaakt en daarna wezen shoppen!! was echt weer toe aan nieuwe kleren:P want ik denk als ik bijna weer naar huis kom kan ik natuurlijk niet met me kleren van vorig jaar aankomen ;) hihi. Dus goed geslaagd (uitverkoop niet normaal!! :P)

WATERVLIEGTUIG!! zondag heb ik vlucht gemaakt met watervliegtuig!! was zoooo vet! martina ging dat doen met vrienden van haar ouders die hier waren, en ik kon mee dus dat was super!! We hadden echt geluk met 't weer, was wel beetje grijs, maar konden wel alles goed zien bergen enzo!! konden zelfs vancouver eiland zien (op foto's was 't wel beetje te grijs) maar super mooi! echt vet om alles van boven te zien! en we zouden nog een rondje boven de bergen doen, maar t was beetje slecht weer aant worden. dus dat hele vliegtuigJE (waren maar met ze 6e en de piloot, super klein dus) begon met toch te schudden:P werd echt misselijk, dus was blij dat ie uiteindelijk niet dat rondje boven de bergen had voortgezet! Nog extra rondje over de zee enzo! super vet! en precies toen we weer geland waren begon t te regenen! dus waren super blij!!

en gister... weer naar school natuurlijk. 's avondss leuk leuk met roomy uiteten. want we moeten natuurlijk super weekje van maken! :P haha, was geinig wij samen uiteten (en natuurlijk weer te slecht chocolade toetje!!) daarna toch ook nog maar wat drinken hiernaast! Was echt geinig, was een andere barman dan normaal, want ze hadden bedrijfsuitje ofzo:P maar super grappig dubbele coctail, en daarna toch maar 'n biertje, hele discussie met die vent over het tappen van t schuim:P super grappig! maar iig aant einde hoefde we maar 2 coctails en 1 biertje te betalen:P te relax!:P en vandaag weer naar school natuurlijk! was eerder uit (want ze hadden t laatste uur omgedraait met vrijdag, echt stom ben ik dus precies met me verjaardag weer uur later uit!!)
maar iig.. met katrin in waves THEE gedronken deze keer geen choco:P haha en geluncht martina kwam nog was gezel! en vanaaf met katrin uiteten geweest (A) haha:P voor de verandering! maar t was zóó veel, dat we besloten 'nacht wandeling' te maken! Dus dat hebben we net gedaan (niet echt nacht van 8 tot 9 ofzo:P maar toch t was donker) maar zijn naar beneden, naar de zee gelopen, en toen heel stuk langs de zee en weer terug! super relax :) was echt heel leuk!

en verder deze week natuurlijk allemaal leuke dingen!! morgen gaan katrin, martina en ik shoppen (nog voor martina's verjaardag) en 's avonds komen martina en iris eten denk.. en miss nog wat drinken (want t is katrin's laatste week he:P) en donderdag.. lange dag en weer dansen dus verder maar rustig aan! Want vrijdag ben ik jarig!!! :) jeeee :P 's ochtends vroeg skypen met oma's! en pap en mam natuurlijk:) en 's avonds gaan we uiteten met 8 meiden ofzo, en daarna naar een club! hoop dat ie leuk is, denk t wel, komen miss nog wat van me klas enzo! dus wel gezel!! :) heb dr veeel zin in!!!! :D:D

en zaterdag katrin uitzwaaien :(

Dat was t wel weer zo'n beetje!! oww elke keer ist weer langer dan dat ik plan :P owww nog 1 vet ding!!! martina en ik hebben kaartjes voor de generale opening van de olypmische spelen!!! super vet:) denk echt leuk!!!

nou ik spreek jullie allemaal snel weer!! :) bedankt voor alle leuke reacties!! :) (ow kun je de volgende keer je achternaam erbij zetten 'daan' want ik weet niet welke daan dit is:P)

tot snel!!! liefs en dikke knuffel vanuit vancouver!!

ps. oww we zagen sterren vanaaf! denk de eerste die ik hier gezien heb:P

doei doeii xxx liefs manon

  • 27 Januari 2010 - 05:55

    Eline (je Nicht):

    Jouw verhalen zijn veel leuker bij mijn ontbijt dan nu.nl!

    De tijd gaat inderdaad hard. Geniet er nog maar van! Nog leuke tripjes gepland voor na je examens?

    Liefs xx

  • 27 Januari 2010 - 12:46

    Debby:

    Buuffi!
    Te leuk weer allemaal hoor, en jou manier van typen net alsof je praat!
    Genietse!
    XX

  • 27 Januari 2010 - 12:46

    Debby:

    Buuffi!
    Te leuk weer allemaal hoor, en jou manier van typen net alsof je praat!
    Genietse!
    XX

  • 27 Januari 2010 - 17:45

    Wilma:

    Sterren?
    Heb je zeker nog niet omhoog gekeken.

  • 27 Januari 2010 - 17:45

    Wilma:

    Sterren?
    Heb je zeker nog niet omhoog gekeken.

  • 27 Januari 2010 - 19:58

    Gerardenadri:

    Hey manon
    Jij ben tocheen ster ,en wat een belevenissen weer .Zo gaat de tijd snel .En wat gaaf datje een kaartje hebvoor degenerale opening van de Olympiche spelen.
    Je ben daar nu toch .
    Heel veel groetjes va Gerard en A3 en een dikke kus doei............

  • 28 Januari 2010 - 16:42

    Marijke Kuijf.:

    Hoi Manon. Nu eerst effe reageren op je berichtjes van de 27 ste.Weer hele leuke verhalen. Wel soort grappig allemaal.Had Linda een maitje gestuurd en kreeg reactie terug vanuit Melborne.dus dat is dan weer soort van leuk. Van me collega hoorde ik dat zijn dochter ook naar Canada zou willen en me buurvrouw Karin der dochte Maureen ook. Dus later misschien contact met hun maken. Van af hier in Nederland is het nog maar 6 uurtjes voor jij 19 bent Dus neem maar over 6 uur een borrel van me. Een paar dollar zal ik je morgen wel effe mailen of mischien gaat faxen sneller, zie maar. ha ha ha ha .Superleuk en niet normaal he Nou alvast van harte Gefeliciteerd met je birdday and have a nice day. Love Marijke. Doeiiiii

  • 28 Januari 2010 - 22:31

    Jos En Henny:

    Gefeliciteerd Manon en een heel leuke verjaardag toegewenst!
    Groeten van ons.

  • 29 Januari 2010 - 14:52

    Houdijkies:

    Hoi Manon,
    Wat een belevenissen!!!!! Hartstikke leuk om te lezen en nog leuker voor jou om alles mee te maken.
    En.. van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Tot over een paar weekjes.
    Jos, Bart, Tim, Marleen en Lian.

  • 29 Januari 2010 - 21:10

    Niki Van Niekerk:

    Hoi Manon Kuijf,

    Ik lees nu dit heerlijke verhaal weer, echt heel gezellig klinkt het en vooral heel druk, je lijkt mij wel, haha! Enneeee die opening is vast heel vet, 4 jaar geleden in Turijn iig wel!

    Totzooooo aan de telefoon jarige jop!
    xxx

  • 29 Januari 2010 - 22:05

    Ton Ria:

    Hieper de Piep Hoera
    Hoi lieve Manon van HARTE GEFELICITEERD met je 19e verjaardag Eidelijk kan je in de kroeg 1 een borrel gaan drinken.Fijne dag. Dikke knuf van ons

  • 01 Februari 2010 - 10:11

    Gerda:

    Hoi Manon,

    Sorry, iets te laat, maar alsnog van harte met je 19e verjaardag.
    Hopelijk heb je wel een beetje verjaardagsgevoel gehad zo ver van huis, maar aan jouw verslagen te lezen zijn jullie daar in Canada creatief genoeg om iets vieren, dus het zal best gezellig geweest zijn.
    We lezen het vast wel weer in je volgende verslag.
    Nog héél véél plezier de komende weken.
    Groetjes van Ad, Gerda, Mark, Pauline en Joost

  • 11 Februari 2010 - 22:29

    Angela Mathot:

    Hallo Manon, nou ik heb schandalig lang niets van me laten horen. Ik lees dat het allemaal heel goed met je gaat.Huiswerk en koffie leuten!! Hier is alles in rep en roer zo de laatste dagen voor de optochtDe jongens hebben alle 3 weer een karKees bouwt Hercules, Jan een spookslot en Bram Tom en Jerry en ik moet zeggen het ziet er weer hartstikke leuk uit allemaal, Ik hoop dat je nog een beetje kan meegenieten van de olympische spelen, want dat zal wel een spectakel zijn, Nou Manon de groetjes van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Manon

Actief sinds 20 Aug. 2009
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 27619

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 28 Februari 2015

Studeren in Munchen

17 September 2009 - 15 Maart 2010

Vancouver

Landen bezocht: