laatste verslag vanuit Vancouver! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu laatste verslag vanuit Vancouver! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu

laatste verslag vanuit Vancouver!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

13 Maart 2010 | Canada, Vancouver

hallo lieve trouwe lezers!

Hier is ie dan, het moest er toch 'n keertje van komen. Mijn laatste verslag vanuit Canada, Vancouver!! :( :)

Dat weet ik nog niet helemaal (ik nu moet :) of moet :( ) het is zo'n dubbel gevoel. Ik heb er zoooo veel zin in om jullie allemaal weer terug te zien en Eindelijk eens een keertje echt bij te kletsen! Dat realiseer ik me ook heel goed, dat ik iedereen over 2nachtjes (en 1tje int vliegtuig) weer zie! :)
Maar aan de andere kant moet ik afscheid nemen van een heel 'leven' hier, wat ik wrsch nooit meer terug ga zien! Alle mensen hier, me kamer/thuis hier! En dat is wel een beetje moeilijk te bevatten, net even bakkie gedronken met iris en martina en dan kan ik toch maar niet geloven dat dat de laatste keer was! Het is zoo vreemd allemaal! Deze hele week was beetje 'alles voor de laatste keer' week, eigenlijk gewoon k*t, zo'n week!

Maar ik zal jullie nog even informeren wat ik de laatste 2 weken van mijn verblijf, na alle hectiek van de olympics nog heb gedaan.
maandag 1 en dinsdag 2 maart waren vooral een soort zwart gat :P, na alle drukte van de afgelopen 2 weken was het helemaal over. kwam ik op school maandag, en dan stond je te praten met die meiden, hoelaat vanavond naar het HHH? maar dat kon niet meer :P rustig aan gedaan dus maar, niet zo boeind!
Woensdag met martina in waves gelunched, daarna 'The Bay' en Gastown bezocht voor de koopjes na de olympic (die er niet waren :( ) , en vervoglens onze skies terug gebracht! en nog maar weer een bakkie gedronken ergens.. erg lang :P tot half 7 ofzo, toen toch maar naar huis om te eten ;)
Donderdag... ow school was eerder uit, ent weer was super!! dus met martina en Party G (jessica) int zonnetje gezeten voor een starbucks! waren nog al melig, gezellig middagje :P met naar huis lopen kwam ik plien en paar mensen tegen, dus maar even mee met hun wat drinken. Daar kwam ik Ralph en Timo (ned jongens) tegen, dus met hun naar huis gelopen, en hun moesten een of andere ingewikkelde wisseltruc doen met auto's. Dus ben ik even mee gereden! leuk ritje :P
Vrijdag, nog steeds lekker weer, was vroeg uit, met plien even int zonnetje voor diezelfde starbucks gezeten. Had met martina afgesproken bij haar huis, was natuurlijk weer te laat door dat lekkere zonnetje :P maar toen zijn we rondom 'n meertje gelopen dat vlak bij haar huis is! mooi park (meer bos voor onze begrippen) was gezel, ijsje eten :P en toen iris opgehaald op school en naar noord Vancouver gegaan. om de zonsondergang te kijken (das erg vet vanuit noord-van, omdat je dan op downtown kijkt met 't zonnetje er achter!) was super mooi :) en daarna hadden we een verjaardag daar in de buurt, dus dat kwam mooi uit! :P

zaterdag 6maart, de andere klas had hun examen vandaag.. dus ik rustig daagje gehad, AL me foto's, kaarten en kerstlichtjes weg gehaald!! :( erg kaal en saai me kamer nu :P verder beetje begonnen met pakken... wat 'n ramp altijd!! zoveel zooi hier ;) 's avonds met martina bij italiaan wezen eten! en daarna met heel haar klas + nog paar in Ralphs kamer wat gedronken, was erg grappig en gezellige avond! Jessica en martina bleven uiteindelijk slapen :)
wat inhield dat jessica de volgende ochtend heerlijk boodschappen kon doen voor ons ontbijtje :P (verse broodjes en eitje) verder hang zondag, erg saai! :P
Maandag.. oww had ik me speaking-test, beetje ouwehoere :P dat lukt wel! Daarna ben ik op de bus gegaan naar Nicki en Linda (fam hier in Abbotsford) daar was ik rond 3e! Linda had me opgepikt op de bushalte, 's middags daar doorgebracht, Nicki en de jongens (derek&nathan tweeling) kwamen rond 5e en bleven eten en de rest van de avond! was erg gezellig!! Dinsdag kwamen ze ook weer optijd, beetje wiien met de jongens! (computer spelletje) en daarna gingen we naar blablabla- hot springs (ben even de naam vant plaatsje kwijt) maar iig, we zijn helemaal binnedoor daar heen gereden, was erg mooie rit beetj verder canada in! erg leuk om te zien, in dat plaatsje, bij groot meer en omringt door hoge bergen gelunched, en daarna met een andere binnedoor route weer terug gereden! Toen naar Nicki, met de jongens getrampoline spingt! en daar gegeten, en toen brachten nicki en linda me weer naar 't busstation!
Woensdag 10 maart, had weer school, en daarna... oww Graduation! (diploma uitreiking ofzo) was erg leuk, werd eerst toneelstukje gedaan, was super goed, met paar vrienden van mij zaten in die klas was leuk om te zien! en daarna kreeg ik me certificaat! :P en nog meer mensen natuurlijk! 's middags nog 'n soort andere test gemaakt voor 'n extra certificaat. en daarna naar huis! weer beetje verder met pakken enzo. en was met Linda en Nicki in een ned winkel gweest! en toen zag ik pakje voor ovenschotel :P hihi, dus dat moest ik maar koken die avond (aangezien ik de andere avonden uit eten ging) dus gokky, roos (beide ned) en Iris kwamen eten woens aaf! was goed gelukt en erg lekker! Daarna de rest van de avond met gokky en roos film geken! 'what happens in Vegas' en 'the hangover' erg leuke film! :P
dond, ontbijt met de klas! ik me broodrooster mee naar school :P
was erg leuk!! uiteindelijk niet echt les meer gehad, van 9 tot 11 'gegeten' en toen mochten we ook weer gaan! dus ff bakkie gedronken bij de waves en de krant gelezen :P haha wat 'n leven he:P en 's avonds kwam martina hebben we bij 't pasta restaurant gegeten!! (Wilde we nog xtje heen voor we weg gingen) was erug lekker!! :D

Nou dat was 't tot gister avond, vandaag.. om 13.00u op school gemeet met de meiden om alle foto's even uit te wisselen etc. daarna voor de laatste keer naar waves!
Vanavond gaan we uiteten met heel groep mensen, helft gaat weg denk, en de andere helft zegt ons gedag :P dus dat wordt wel gezellig denk ik! alleen jammer dat ik morgen me examen heb! dus dat wordt niet drinken en om half 10 beginnen met doei zeggen (voor we dan klaar zijn ;)) maar wel leuk denk!!
Morgen van 9 tot half 3 me examen! en 's avonds gaan we met de hele klas en docenten uit eten! :D wordt ook wel vet denk! en daarna stappen met de klas, miss nog ff meete met die andere meiden enzo!!

En dan zondag... dan ga ik naar huis :) ik vlieg pas om 21.45, dus rond uurtje of 18.00hier weg denk..
's middags komt plien nog even langs.. en miss nog die andere meiden! spullen pakken!

en maandag om 18.45 ben ik weer op ned bodem!!!! :D

dus mensen! geniet allemaal van t laatste weekendje rust thuis! nog 1weekendje zonder dat je drinken uit je handen wordt geslagen of dat je ene scheut bier over je heen krijgt:P

Tot maandag, of dins (of miss gewoon volgende week ergens!!!!)
aahhh zoo bizar :)

iig, tot snel :)

xx liefss Manon

ps. bedankt trouwe lezers voor het volgen van mijn verhaaltjes hier, en voor alle leuke, gezellige en lieve reacties altijd!! Dat vond ik al die erg leuk! en het is fijn om te zien dat mensen thuis aan je denken!! :D

xx

  • 13 Maart 2010 - 03:52

    Niki:

    Oooooooooooow zo'n zin om te knuffelen, kan niet wachten =)! Wordt wachten tot vrijdag, heel veel liefs vanuit mijn Waddinxveense bedje!
    xxxxxxxxxx

  • 13 Maart 2010 - 10:20

    Gerard En A3:


    Hey Manon
    Nu zullen wij jou snel zien ,We kijken er naar uit .Groetjes Dikke kussen en een knuffel
    Van Gerard en A3


  • 14 Maart 2010 - 10:54

    Mireille:

    Ey wijffie!

    Weet niet of je dit nog leest maar een goede terugreis en ik kom je vast wel weer ergens tegen in Boskoop! x

  • 14 Maart 2010 - 21:31

    Marijke Kuijf.:

    Hoi Manon .
    Ik ga het nog een keer proberen jou te berijken want net is het geloof ik mislukt Ik kan me voorstellen dat je je een beetje raar voeld moet je nu lachen of huilen je zou het alle twee tegelijk willen'Ik heb verschrikkelijk genoten van je verhalen en zal het gaan missen.
    Nou in Boskoop is niet zo veel veranderd de boktor is niet meer gelukkig Ik wens je een heel goede reis en tot morgen, Groetjes van Tante Marijke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Manon

Actief sinds 20 Aug. 2009
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 27620

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 28 Februari 2015

Studeren in Munchen

17 September 2009 - 15 Maart 2010

Vancouver

Landen bezocht: