Heeeeel super carnaval gewenst!!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu Heeeeel super carnaval gewenst!!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu

Heeeeel super carnaval gewenst!!!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

12 Februari 2010 | Canada, Vancouver

even snel kort berichtje voor t weeken! wrsch heeft niemand tijd om lange verhalen te lezen, en ik niet om te typen! dus dat komt volgende week wel weer!!

Hier zoo geweldig, vanaaf opening olympics!! gister al in Holland Heineken huis geweest! Super echt! tuurlijk ga ik julile missen, maar dit is ook echt zoo vet!! heel veel zin int weekend (gelukkig dat hier ook zoveel dingen te doen zijn, dan mis ik carnaval niet zo!)

Iig jullie allemaal Heeel veel plezier! geniet ervan!! dat iedereen maar mooie prijzen mag winnen, lekker uit ze dak kan gaan, lekker feesten, gek doen!!!! ik denk aan jullie!!

Geniet ervan!! :) xxx liefs dikke knuffel

Manon

  • 13 Februari 2010 - 16:28

    Marijke Kuijf:

    Hoi Manon
    Van morgen vroeg heb ik naar de herhaling van de opening van de spelen zitten kijken ik heb niet alles gezien geloof ik maar dat gezeul met die vlag en het aansteken van het vuur of twee vuren vond ik wel erg leuk Misschien komt er nog wel meer te zien wat meer spectaculairder.
    Nou voor het carnaval was het super weer wel een beetje koud in elk geval geen regen.
    Er waren weer hele mooie wagens gemaakt Jij zal ze morgen wel via het net kunnen bekijken.
    Nou ik hoop dat jij het een en ander van de spelen mee krijg En er ook van ga genieten
    Groetjes en veel plezier daar..

  • 16 Februari 2010 - 20:17

    Marijke Kuijf:

    Nou Manon ik denk dat Boskoop en omstreken nog diep in carnavals stemming verkeren en niet de tijd nemen of hebben om even jou te typen. Kom jij nog af en toe in het heiniken huis???
    Waar staat dat huis ????
    Nog een paar weekjes en dan b en of kom je weer terug'. Nog veel plezier daar en geniet er van. Groetjes Marijke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Manon

Actief sinds 20 Aug. 2009
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 27619

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 28 Februari 2015

Studeren in Munchen

17 September 2009 - 15 Maart 2010

Vancouver

Landen bezocht: