weer THUIS - Reisverslag uit Reeuwijk, Nederland van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu weer THUIS - Reisverslag uit Reeuwijk, Nederland van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu

weer THUIS

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

27 Maart 2010 | Nederland, Reeuwijk

Hey allemaal :)

Hier 'n laatste berichtje op deze blog. Ik ben onderhand alweer 2weekjes lekker thuis. Reis goed verlopen al me bagage (3 stuks :P) gelukkig goed aangekomen, vlotte vlucht gehad. En een super welkom thuis met al me lieve vriendinnetjes en familie die thuis op me stonden te wachten!!

In de 1e twee weken veel mensen alweer gezien en gesproken. Erg moeilijk om te vertellen (int kort) wat je in 6 maanden hebt mee gemaakt. das nog wel beetje raar... Maar verder weer helemaal gewend hoor! Vanaf t eerste moment eigenlijk al! alles nog t zelfde, gewoon lekker weer thuis! met alle dingetjes die zoo gewoon zijn eigenlijk :)

Ik spreek jullie wel weer int echt! Voor de laatste keer bedankt voor alle leuke berichtjes en reacties de afgelopen 6 maanden!! :)

xx liefs Manon

  • 27 Maart 2010 - 20:08

    Trees Van Der Werf:

    Ik heb genoten van je verslagen.

  • 27 Maart 2010 - 20:53

    Niki:

    Heerlijk om als ik in Wveen ben 5 min fietsen van je vandaan te wonen =)

    xxx

  • 27 Maart 2010 - 20:53

    Niki:

    Heerlijk om als ik in Wveen ben 5 min fietsen van je vandaan te wonen =)

    xxx

  • 28 Maart 2010 - 11:04

    Anja Van De Steeg:

    Ik ga al je verhalen wel vreselijk missen. Groetjes.

  • 28 Maart 2010 - 15:39

    Marijke Kuijf.:

    Okee Manon welkom thuis en verder veel plezier weer in Nederland, ik zal je spannende verhalen wel een beetje missen nu moet ik er weer voor in de auton of op de fiets.stappen. Groetjes en tot zondag eerste paasdag. Marijke.

  • 29 Maart 2010 - 19:30

    Gerarden A3:

    Hey Manon
    Ik zie je weer tot ziens
    Groetjes dikke kus van
    Ge en A3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Reeuwijk

Manon

Actief sinds 20 Aug. 2009
Verslag gelezen: 1394
Totaal aantal bezoekers 27619

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 28 Februari 2015

Studeren in Munchen

17 September 2009 - 15 Maart 2010

Vancouver

Landen bezocht: