papa en mama hier! :) - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu papa en mama hier! :) - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu

papa en mama hier! :)

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

23 December 2009 | Canada, Vancouver

www.ef.nl

Hey hey allemaal!!

goede morgen, avond, middag, wat het ook mag zijn! Nog even snel een berichtje voor ik naar Whistler vertrek met me ouders! T is hier aardig laat, me ouders hebben me net afgezet, maar morgen gaan we naar whistler en wil jullie daarvoor nog wel even fijne feestdagen wensen! en natuurlijk op de hoogte brengen van al mijn 'avonturen':P!

Als aller eerste!!! STEMMEN!!!! heb vorige week een tussenstand gekregen:
manon 1e: 193 stemmen
2e: 188 stemmen
3e: 185 stemmen

dus super spannend, en eng! Want hoop natuurlijk wel dat ik nog steeds eerste ga blijven, en daar heb ik jullie hulp wel hard bij nodig:) dus alsjeblieft! STEM en stuur het door aan je vrienden/familie/etc. en stem natuurlijk ook met de email adressen van je ouders, broertjes, zusjes, kinderen!! Heel erg bedankt alvast:)

hoe stemmen:
schrijf email naar: studiejaar.nl@ef.com
ond. mail: BLOG Wedstrijd
in mail: je naam, je leeftijd, je email adres & Manon Kuijf www.manonkuijf.waarbenjij.nu


Dan nu EINDELIJK het normale riedeltje, wat maakt manon allemaal mee:
maandag had ik eerst die test, heb helaas niet het hoogste niveau gehaalt, maar nu ga ik FCE cambridge examen doen ivp CAE cambridge examen(voor als iemand er verstand van heeft). Verer was er een vriendin jarig! dus hebben we met z'n alle even koffie gedronken uit school, cadeautjes gegeven! en toen moesten we snel naar de IJshockey wedstrijd van de CANUCKS! Super vet echt niet normaal! helemaal fan:P heel leuk zo'n wedstrijd! (was zo enthousiast dat ik er ook met me ouders heen wilde, dus ik kaartjes gekocht en zijn vanaaf weer geweest!)
Dinsdag... heb ik.. ehh wilde naar me stage,maar t kantoor was dicht dus heb ik thuis maar 'niks' gedaan denk:P woensdag had ik 's middags school ipv s'ochtends, omdat we naar een soort museum gingen (in het stadium waar de opening van de Olympische spelen is) was erg gezellig! Daarna wast t droog (was deze weeek weer K*t weer!, bij jullie niet!! super vet die sneeuw man:P hahah soort grappig half ingesneeuwd allemaal!) maar omdat het droog was gingen we dus naar de VanDusen Garden waar een 'festival of lights' was. super mooi! zoveel lichtjes overal heel leuk! 's avonds met 2 ned meisjes(hun laatste weekj) naar de 1dollar bier kroeg geweest! me kamergenoot was dr ook! Was erg gezellig avondje!! :) :P
Donderdag viel erg zwaar, maar heb t overleefd:P! niet zoveel gedaan, even naar me stage, handtekening gekregen van me baas! dus alles netjes afgerond!:)
Vrijdag... laatste dag school!! Film gekeken op school! uit school... naar huis denk? nee.. hmmm owjaa! mocht een her toets doen voor dat examen maar dat was nogal genaaid 10x moeilijker dus die vrouw had van te voren al kunnen weten dat we die niet zouden halen:P maarja.. daarna kaartjes gekocht voor de wedstrijd van vanaaf, terug naar huis! en 's avonds zijn we uiteten geweest met wat meiden als 'kerst diner' want iedereen gaat weg met kerst, of ouders komen of weet ik t waar heen. dus was gezellig afsluiting! Zaterdag zijn we naar Granville Island geweest! Was ook leuk! beetje rond gekeken, hele grote markt en gezellige winkeltjes en wat gedronken! 's avonds naar de film geweest 'Did you hear about the morgans?' leuke film!
zondag was de 4e advent! iris was al weg dus hebben t met z'n 3e gevierd! was weer erg gezellig:P


EN maandag kwamen me ouders!!! 's ochtends laarzen gekocht en al me was gedaan! 's middags gesport even snel eten! en toen kon ik EINDELIJK me ouders ophalen! (ze haden nog 'n uur vertraging, dus ik dacht al dat t door t weer bij jullie kwam! bleek dat ze een dronken vent int vliegtuig hadden! moest die er dus uit! en zijn koffers!! wat 'n gedoe!)

Gister avond: de auto opgehaald op t vliegveld, me ouders naar t hotel gebracht. allemaal leuk! daarna zijn ze nog even meer hier naartoe gekomen om mijn kamer te bekijken! en hebben we hiernaast even wat gedronken! gelukkig hadden ze de weg nog terug gevonden:P!
vanochtend ben ik daar gaan ontbijten en hebben de hele dag de hele stad bekeken (zal jullie de details besparen) met de auto, want me vader vond t te koud om te lopen:P maar was eigenlijk ideaal, af en toe eruit om wat te bekijken en stukje lopen! was erg leuk!
Net naar de Canucks wedstrijd weer geweest natuurlijk! Was weer super, gwonnen met 4-1! Zo leuk echt grappig! daarna even uiteten geweest en toen waren me ouders zooo moe! dus ik zit nu thuis (en ben ook moe!) nog even snel een theetje en dan slapen! morgen gaan we namelijk naar Whistler! Hier blijven we 1week, vieren we kerst enz. lekker skieen! helemaal zin in( moet alleen nog even me spullen pakken:P)

Zo t is weer een lekker lang verhaal geworden!! Maar meeste hebben vakantie denk, dus tijd zat:P haha!

Wil iedereen HELE fijne feestdagen wensen! hele fijne vakantie als je weg gaat! geniet ervan! Geniet van al de bergen sneeuw daar!

Vrolijk kerstmis en een Gelukkig nieuwjaar!! Tot in 2010!!

Liefs en een dikke (laatste) Knuffel van Manon uit Vancouver in 2009!!!!!!!

doeiiiii xxxxxxxxxx

  • 23 December 2009 - 16:39

    Trees Van Der Werf:

    Jij en je ouders ook hele fijne feestdagen en een heel goed 2010.

  • 23 December 2009 - 19:10

    Gerda Vurens:

    Ron, Marijke en Manon,
    hele gezellige feestdagen met elkaar in Canada en alle goeds voor 2010.

    Ad, Gerda, Mark, Pauline en Joost

  • 23 December 2009 - 19:12

    Liselotte:

    Hi Manon,

    Wat grappig mijn vader had precies het zelfde. Toen hij vorig jaar aankwam nam ik ze mee joey's op burrard na 2 meter uit Sandman wilde die naar huis omdat die het zo koud had, hahaha toen was het alleen wel echt - 15 buiten ofzo. Toen zaten we tot onze knien in de sneeuw. Leuk he, als je ouders komen en dat je ze alles kan laten zien. Nu lekker skien in whistler. Helemaal top, nou geniet ervan meid. Jij ook hele fijne feestdagen en geniet van de dagen met je ouders.

    Liefs xx

  • 23 December 2009 - 19:21

    Paulien:

    Hoi alledrie,

    Hele fijne kerstdagen en een daverend begin van 2010!

    Marijke, vergeet je sneeuwpop niet!!

    Veel plezier!

    Groeten Peter, Paulien en Jort

  • 23 December 2009 - 19:51

    M En Ik Arijke Kuijf:

    Hoi Manon.
    Het is echt fantastisch dat alles zo snel te volgen is via de p,c,.
    En die vertraging van je vader en moeder hadden we hier al opgemerkt was een uur en 8 min. te laat vertrokken dus dat klopt. Van daag ook weer wat mailers voor jou en Niki gewonnen gewonnen.
    Ik blijf mijn best doen en zal er erg van balen als het door al onze inspanning niet zal lukken. Zeker als er maar eeen verschil is van minder dan 20. Volgende week vertrek ik naar Oostrijk voor wintersport vacantie er moet nog wel wat sneeuw vallen want in het dal licht er nu niets. De brug van oma is klaar en ligt bij GC te wachten om op zijn plaats gelegd te worden dat gebeurd morgen. Iedereen is uitgenodigd om aanwezig te zijn met een vlaggetje om dit heuglijke fijt mee te vieren.
    Na afloop een receptie en een borrel.
    Nou dit was het weer. Veel plezier en fijne dagen groetjes Marijke.

  • 23 December 2009 - 22:21

    Gerard En A3:

    Hey manon* Ron en Marijke Gezelige feestdagen met elkaar.Leuk he dat je Pap en Mam nu bij je zijn.Lekker genieten en allemaal leuke dingen doen.Heel veel groetjes en dikke kussenen een knuffel van Gerard en A3

  • 24 December 2009 - 19:03

    Ton En Ria Straver:

    Heeeee Manon - Ron en Marijke
    Gaaf dat jullie nu met zijn drien de Kerst kunnen vieren !!!!!
    We weten nog niet hoe de heenreis is geweest maar dat zal wel niet op rolletjes zijn gegaan
    In ieder geval GENIET van elkaar en maak er een fijne kerst en verdere dagen van
    Gr
    Ton en Ria

  • 25 December 2009 - 08:31

    Wietse:

    Ha Manon,

    leuk al die verhalen van je, jij ook fijne feestdagen (nou ja ze zijn al bezig !)en een goed 2010
    doe ze de groeten daar
    Wietse

  • 27 December 2009 - 18:46

    Hilda Mathot:

    Hoi Manon,

    Wel wat laat misschien maar fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling en veel plezier met Paps en mams.
    Groet van de Mathotjes

  • 28 December 2009 - 20:46

    Marloes:

    Liefje klinkt weer heeerlijk!

    Veel plezier met je ouders! en groetjes natuurlijk!

    Kussie (L))

  • 29 December 2009 - 18:17

    Jos En Henny.:

    Een heel mooi en gezond 2010 voor jou en je ouders, Manon.Hartelijke groeten van ons.

  • 29 December 2009 - 19:01

    Yvonne Van Vliet:

    Hallo Manon,

    Hele fijne dagen met je vader en moeder en alle goeds voor 2010! Wat een belevenis is dit voor jou, geweldig allemaal.
    Ik ben bezig met het lezen van je reisverslagen hartstikke leuk. Nog een hele leuke tijd en ook de groetjes van Kim en Joris.
    Dikke knuffel Yvonne

  • 02 Januari 2010 - 12:18

    Peet En Heleen :

    hallo Manon

    Nog de beste wensen voor 2010 en dat het maar een tof jaar mag worden.
    Zo te lezen heb jij het bere naar je zin.
    Gezellig dat je ouders er waren met de kerst.
    Veel sneeuw bij jou en lekker skieen.
    Hier ligt nu ook weer sneeuw.
    Alles was weggedooit maar er is vanacht weer een klein beetje gevallen.
    Geniet er nog lekker van daar in de sneeuw.

    groetjes van zijde 140 te Boskoop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Manon

Actief sinds 20 Aug. 2009
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 27619

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 28 Februari 2015

Studeren in Munchen

17 September 2009 - 15 Maart 2010

Vancouver

Landen bezocht: