Koud!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu Koud!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu

Koud!!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

14 December 2009 | Canada, Vancouver

Heyy allemaal!

Hoe gaat het ermee? allemaal druk bezig met laatste dingetjes voor de kerst vakantie? tentames? druk opt werk?

Hier ook erg druk, maar met alleem maar leuke dingen (zoals elke week natuurlijk!)

vorige week zaterdag op cypress wezen skien! was super! T weer was perfect! starlend blauw en heerlijk zonnetje! Daarbij komt dat je vanaf de bergen de oceaan en de stad kan zien, zelfs vancouver eiland! super uitzicht dus en heerlijk skien!
's avonds lekker sinterklaas gevierd met de nederlandse meiden! we hadden heerlijk boerekool en hutspot! en veel kruidnoten natuurlijk, zelfs sinterklaas liedjes gezongen:P! haha

zondag ging ik dus naar die parade, wat een kerstman parade bleek te zijn:P (had ik weer verkeerd begrepen natuurlijk) maar was erg leuk! er koud ook trouwens, we waren bevroren aant eind! dus maar gouw naar ons huisje, waar we de 2e advent hebben gevierd! deze keer geen koekjes gebakken, maar we hadden een super mooi 'gingerbread'huis (zie hyve voor foto's) had een vriendin gewonnen op school, je kon lootjes kopen, t was voor t goei doel! maar erg gezellig weer. ook de sinterklaas versiering weg gehaald en onze kerst lichtjes en kerst ster opgehangen! erg gezellig weer!
aan het eind van de middag ben ik nog op de radio geweest! zoals ik al schreef op 3FM. als je het wilt luisteren: oww dat kan niet meer zie ik nu.. je kan namelijk maar 1 week terug luisteren:P ahaha!

maandag niet veel gedaan buiten school om. ow op school hebben we een expositie van foto grafie wel geinig, hebben we dus afgelopen week op gehangen. ik zal even foto's maken, kunnen jullie t zien!
t was hier trouwens erg koud van de week! lag soort ijs in de vijvers! omdat t zulk lekker weer was:) maar deze week wordt t weer slechter denk... :(
dinsdag weer eens naar me stage geweest! wilde me baas dus dat ik ned ontwerpers ging opzoeken,lijst maken met contactinfo enz. want hij wil ned ontwerpers op de Vancouver Fashion Week. dus ik gaan zoeken, aant eind van de middag stuk of 15, zegt ie ja ik wil er 200! dus ik denk die vent spoort niet, weet ie wel niet hoe klein nederland is! en denkt ie dat alle 'grote' namen intresse hebben in de fashion week in vancouver?!! dus nou ja, ik denk krijg de schijt maar en gewoon alles wat ik kan vinden in die lijst gedaan:P dus dag later aant eind van de middag had ik er rond de 70 ofzo.. dus hij vroeg hoeveel ik had, was ie helemaaal verbaast!:P dus wel soort grappig:P haha. maar ga van de week nog 2 middagjes en dan stop ik ermee!! (heb ik genoeg uren, dus vind ik t wel goed!)
woensdag avodn ging iedereen naar de 1dollar bier bar, maar kwam ik niet binnen:( stomme canadezen hiero! dus ben ik maar uiteten geweest int restaurant dat bij dit hotel ding hoort. me huiswerk mee, en een boekje en wat schrijf dingen:P wel lekker relax avondje!
donderdag hebben we boodschappen gedaan en onze spullen gepakt! want vrijdag gingen we uit school naar WHISTLER!!!
SUPER geweldig heerlijk! zoo leuk:) we waren met ze 8e, 2 waren beetje stom! maar met ze 6e hadden we t erg leuk:) vrijdag aaf uiteten geweest in de spaghetti factory:P was lekker, en nog wat gedronken in onze kamer! super mooi appartement/kamer hadden we trouwns! echt heerlijk! zaterdag skien! super mooi, heerlijke pistes, eerst beetje wolken sneeuw en koud! maar later werd t wel beter. aant eind van de middag heerlijk int zwembad en jacussies int hotel! en we gingen zelf koken (hadden keukentje in de kamer) haha, mislukte alleen beetje:P was nogal veel spaghetti, en toen was t onderin aangebrand, dus er kwam allemaal rook omhoog dus alles smaakte naar de rook:P ahah! was wel grappig. daarna in de kamer wat gerdonken en nog ff t dorpje in gegaan! plien en ik nog een ned biertje gedronken int a'damse café!
zondag weer optijd eruit om lekker te gaan skien! t skieen was perfect, alleen ijskoud en beetje bewolkt, dat was jammer! maar t was een super weeken!!! ben net terug en ga nu lekker slapen!! morgen heb ik een test of ik cambridge examen mag doen! dus moet ik wel halen!!
en morgen avond ga ik naar een cannucks game (ijhockey) dat is hier zoals voetbal bij ons denk! helemaal gekkehuis! maar ben wel benieuwd dus!

en me ouders komen volgende week al!!! :)

tot snel allemaal weer!!

oww nog steeds stemmen!:)

www.ef.nl

hoe stemmen:
schrijf email naar: studiejaar.nl@ef.com
ond. mail: BLOG Wedstrijd
in mail: je naam, je leeftijd, je email adres & Manon Kuijf www.manonkuijf.waarbenjij.nu

Heel erg bedankt, heb nog geen tusse stand meer gehad, dus hoop dat ik nog eerste sta!!! nog maar paar weekjes! dus blijf me helpen alsjeblieft:)

xx liefss dikke knuffel Manon

  • 14 December 2009 - 06:18

    Liselotte:

    Oh ik ben echt jaloers als ik al jou verhalen weer hoor. Ik wil terug, hahaha is dr nog geen? Vorige jaar rond deze tijd begon het bij mij al een beetje te sneeuwen en binnen een no - time stond tot je knien in de sneeuw. Whistler is fantastisch he. Hoe zijn de voorbereidingen van de olmpics daar?

    Veel plezier met je ouders en met alles wat je nog meer gaat doen!!

    Liefs xxx

  • 14 December 2009 - 08:18

    Niki:

    Lieffie,

    Jou baas is me dr 1 hoor, ahhah! Heeft onze zoekactie toch nog nut gehad =), hihi!

    Liefs xx

  • 14 December 2009 - 10:38

    Yvet:

    leukleukleuk nonnes!!
    ik mail je!

    Kus!

  • 14 December 2009 - 15:10

    Marloes:

    Het word nu echt clichee.. maargoed.. Is nog steeeds super leuk zo te horen.. En voor mij leuk om te lezen! Zal binnenkort ook even je foto's bekijken! ;)

    Heb je kaarten gehad! Echt heeeeel leuk schat! Is inderdaad leuker dan een e-mail. Nou ik mail je snel! Liefs!

    x(L)

  • 14 December 2009 - 21:49

    Rene Hanny Jim Ray:

    Hoi Manon,
    Ja, ja hier wordt het ook kouder en as vrijdag naar Gerlos zonder de Fam Kuijf!!! Jammer hoor.
    Maar wie weet volgend jaar.
    In Oostenrijk wordt het deze week -/- 17 graden s nachts, dus ook erg koud.
    Jim heeft het druk? met schoolexamens afwachten maar he.
    Nou jij heel fijne kerstdagen samen met pa en ma.
    Ze zien er vast helemaal naar uit jou weer eens lekker in de armen te sluiten.
    Jullie een goed uiteinde daar he. Tot horens.
    Liefs van ons vieren.

  • 15 December 2009 - 22:07

    Marijke Kuyf :

    Leuk weer van je te lezen en je mail over de blog wedstrijd ik heb een vriendin gemaild of zij ook mee wil doen en ik denk dat zij nog wel een paar stemmen voor je zal winnwn. Mijn mailtje hier over heb je denk wel bij de rest opgeteld.
    Nou je zal wel weten dat het hier ook koud is voorzover ik dat heb kunnen vergelijken met nederland was is dat wel altijd het zelfde. Nou veel plezier en groetjes.
    Heb jij nog iets gehoord van Lisa de dochter van Linda zij moet vrijdag naar Victoria voor onderzoek...

  • 19 December 2009 - 17:42

    Marijke Kuyf :

    Hoi Manon .

    Nou weer een berichtje van uit de Roemer. Het is hier erg koud en er licht een pak sneeuw.
    Heb je daar ook een baantje om alles te bekostigen. ik heb in 1980 met kerst kerststukken verkocht op de Cranville markt maar jij doe eerst de verre bestemmingen heb ik begrepen. Als je in Victoria kom vergeet dan niet het nationaal museum te bezoeken. Dat is prachtig net of ze met een hele grote grijper zo een stuk uit de natuur op hebben gepakt en in dat museum neer hebben gezet. Nou verder nog veel plezier en ik hoop dat jij de wedstrijd win

  • 20 December 2009 - 21:08

    GerardenA3:

    Hey manon
    Even een berichtje terug .Of het goed ga met jou, hoef ik niet te vragen.Jij heb het helemaal super daar ,leuk hoor .En wij zitten heerlijk in de sneeuw .Op deweg is het op dit moment niet zo super .Waar jij ben worden de wegen beter sneeuw vrij gemaakt .
    Lieve schat ,jou ouders komen er nu snel aan ,fijn hoor ,wij wensen je een fijne tijd en een gezelligekerst en een goede jaar wisseling.
    Dikke kussen van Gerard en A3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Manon

Actief sinds 20 Aug. 2009
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 27619

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 28 Februari 2015

Studeren in Munchen

17 September 2009 - 15 Maart 2010

Vancouver

Landen bezocht: