regen?!?!!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu regen?!?!!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu

regen?!?!!!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

26 November 2009 | Canada, Vancouver

www.ef.nl

Heyy heyy allemaal!!

zoo maar weer eens een verhaaltje, want als ik te lang niet schrijf worden de verhalen veelste lang denk:P!

Vorige week...
dinsdag even naar me stage geweest, maar er niet momenteel niet zoveel te doen, omdat ze alles aant plannen zijn voor voglend seizoen en wie wat gaat doen enzo. dus ben maar even geweest.
tussen de middag altijd gezellig lunche met de meiden op school! en uit school vorige week wel 20x bij de computer winkel geweest, omdat me webcam stuk was :S uiteindelijk, vrijdag ofzo was ie weer heel! is ie nu weer stuk :S ik wordt er gek van!! maarja:P
woensdag avond naar de $1,- bier kroeg geweest:P haha, klinkt wel geinig, maar je krijgt een limonade glas met 'n dood biertje voor 1 dollar. maar t was weer gezellig! ging met plien, reamon en marius.(want was laatste week voor reamon en marius gaat deze week weg) we waren t uitgaans team:P maar nu moeten plien en ik maar samen! was gezellig veel mensen van school! dond weer gewoon naar school natuurlijk, s'avonds kwamen wat mensen bij mij eten, lekker veel spagetie gemaakt (en weer ijs natuurlijk:P) was erg gezellig! vrijdag... ow was t afscheidsfeestje van reamon. dus plien en ik hadden eerst cadeau gefixt, heel cool cadeau trouwens, (chek foto's op hyve) daarna wat wezen eten bij de griek. en daarna naar de party (was in reamon en ze kamer genoots kamer) was erg gezellig, alleen de kamer zag er niet meer uit na afloop! echt gaten in de deur enzo :S:P maar t was wel heel gezellig! plien bleef slapen, en ging zaterdag ochtend weer naar huis. en verder niet veel gedaan zaterdag, reamon om 6uur uitgezwaaid met marius, pizza gegeten en toen kwam martina wat gedronken naast ons hotel en naar bed.
zondag... oww kreeg ik me nieuwe kamer genoot (voelt al zo thuis, dat ik t alweer vergeten was:P) heel gezellig, eerst al haar zooi in de kasten en toen samen boodschappen gedaan, haar ff alles laten zien enzo! t is heel gezellig samen, dus das mooi!
me kamer is versierd met sinterklaas slingers en een zwarte pieten muts! want die had me moeder opgestuurd! heel leuk dus:P, hadden eigenlijk net kerst versiering gekocht, maar dat moet dan nog maar even 1,5 week wachten!!
gister heel de middag in een koffieshop gezeten, was gezellig bij openhaart zitten kletsen en daarna was ik naar martina's gastgezin gegaan. was wel benieuwd hoe dat was enzo! maar zij heeft t wel heel mooi en leuk daar! heb daar mee gegeten en was erg gezellig!
vandaag... uit school weekendje WHISTLER geboek!!:) gaan met 8 meiden van 11-13dec naar whistler heel veel zin in:) en daarna maar weer koffie gedronken:P haha
nu even snel sporten! en vanaaf even ergens wat eten en drinken denk! (Want me kamergenoot is ook weg, normaal koken we gezellig samen:) dus das leuk!)

owww.. voor de geinteresserde, op school gaat t ook nog goed hoor:P haha, t is leuk in de klas. alleen de onderwerpen zijn soms beetje saai. vorige week was reclame, en deze week is natuur zooi, duurzame ontwikkeling en natuur problemen enzo:P typisch school dus;)

ik ga weer stoppen!! Hoe is het thuis? allemaal weer beetje bijgekomen van henkes? ;) verder nog andere nieuwe verhalen? al veel cadeautjes in je schoen gehad?? hard aant knutselen? veel kruidnoten aant eten?!!! geniet van de tijd thuis!!!

tot snell owww en nog steeds!!!

STEMMEN:
www.ef.nl

hoe stemmen:
Stuur een e-mail naar:
studiejaar.nl@ef.com
Onderwerp van de mail: BLOG wedstrijd
In de mail: jouw naam, e-mail adres en leeftijd en
Manon Kuijf manonkuijf.waarbenjij.nu

dankjewel dankjewel!:)

dikke knuffel xxxx liefs

manon :)

www.ef.nl

  • 26 November 2009 - 07:46

    Yentl:

    heeey manon!
    klinkt allemaal echt super! gelukkig heb je het nog steeds naar je zin daar! en aangezien je verhalen kan je daar ook lekker stappen! haha. hier gaat alles zn gangetje! zometeen weer werken! bah! henkes was een leuk feestje! :).
    heel veel plezier nog!
    dikke kusss yenn

  • 26 November 2009 - 08:17

    Niki:

    Hiiiiiiihaaaaa wat zal jij een mooi dagboek hebben als je weer thuis bent =)!

    xxx

  • 26 November 2009 - 11:17

    Mama:

    leuk verhaal weer,vooral dat stukje over regen??

  • 26 November 2009 - 16:41

    Pim-Jan:

    Hoi Manon

    Kreeg je mailtje over hyves voor die foto's was wel even zoeken om die van abotsfort te vinden wel een hoop dingen gezien die ik herken lijkt soms wel of er niets verandert is sinds 1988 nou groeten

    Pim-Jan

  • 26 November 2009 - 20:18

    Gerardena3:

    Hey Manon
    Wat een feest ,het lijk wel een groot feest .Heerlijk om daar zo met jou mee te leven.
    Het is wel genieten zo .
    Enmet je school is het ook allemaal goed...
    Hier ook alles oke .
    Dikke knuffel xxxxliefs van Gerard en A3

  • 26 November 2009 - 20:59

    Cynthia:

    Klinkt weer goed, wat heb je het druk daar! Maar je moeder heeft gelijk, vooral dat stuk over regen was leuk! Goede titel! Haha.. Moeten dr nog pepernoten opgestuurd worden?

    xoxo Cynthia

  • 26 November 2009 - 23:54

    Manon Kuijf:

    jaa sorry dat ik niks over die regen vertel:P haha
    maar ik had me verhaal al af en toen moest ik een titel, en ik keek naar buiten ent regende...

  • 02 December 2009 - 14:23

    Marijke Kuijf:

    Hoi Manon.
    Nou ik zie of meer lees dat jij je daar wel vermaakt Afgelopen weekeind Sebastiaan z.n verjaardag gevierd en vrijdag gezellig sinterklaas vieren en zondag naar de spiegeltent in Gouda Weer groetjes en veel plezier groetjes Marijke.

  • 13 December 2009 - 15:49

    Greet Van Der Werf:

    Hoi Manon 13-12-09
    ik heb nu pas je sait gevonden van af nu zullen wij je volgen heel veel plezier gr

    Bertus en greet van der Werf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Manon

Actief sinds 20 Aug. 2009
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 27619

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 28 Februari 2015

Studeren in Munchen

17 September 2009 - 15 Maart 2010

Vancouver

Landen bezocht: