2 maanden! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu 2 maanden! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu

2 maanden!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

18 November 2009 | Canada, Vancouver

Hey Hey!

Hoe is het ermee?? leuk weekend gehad allemaal? Nieuw prins en hofdame bekend geworden natuurlijk! Leuk Leuk hoor! Toen ik de foto's keek miste ik het wel even hoor!:( zag er weer geslaagd uit!:)
Maar gelukkig heb ik een hoop andere leuke dingen (en foto's waar jullie misschien wel jaloer op zijn)!

Waar was ik gestopt, denk op maandag.
Dinsdag uit school even naar me werk geweest, me baas is heel enthousiast en vroeg dan ook of ik wilde blijven. deze weken ist beetje rustig iedereen is aant bijkomen en aant voorbereiden voor de fashion week in april 2010. Maar denk dat ik vanaf volgende week wel weer wat dingen te doen krijg, mocht iig blijven dus das leuk!:)
Dins aaf kwam Plien (ned meisje) was erg gezellig, lekker kruidnootjes zitten eten, en daarna ergens wezen eten leuk avondje!
Woensdag was een vrije dag hier, ben zoals geplant, naar UBC (University of British Colombia) geweest. Met wat andere meiden, was erg gezellig! Super groot terein met heeel veel gebouwen (zowat een stad opzich!)wat gebouwen van binnen bekeken, en een bibliotheek, was erg leuk. Ook naar en muzeum geweest daar, maar soort lachwekkend (opnieuw) omdat die geschiedenis van hier zo jong is. praten ze over dingen van 60 of 100 jaar oud!:P voor ons niks natuurlijk! maar opzich wel leuk en interessant de 'native art' totempalen enzo...
ook langs te strand gelopen, super mooi daar!
Ow en woensdag avond in een chinees restaurant met stokjes gegeten:P hahah, niks voor mij, heb ik het geduld niet voor! Maar wel heel grappig!:)
Donderdag... ow er zou weer gratis ijs op school zijn, maar die mevrouw was ziek :( en daarna bus tickets gekocht voor Whistler! Ja...! want zaterdag gingen we (martina, kathy en ik) naar Whistler. Was erg leuk! Lag al zoo veel sneeuw, er gingen zelfs afgelopen weekend al paar liften open! dus waren volop skiers en snowboarders die de eerste sneeuw wilde testen! Wij hielden het voor dit weekend nog maar even bij de stad verkennen, naar een meer gelopen (door de sneeuw) heel leuk! en verder alle winkeltjes in het dorp bekeken! erg leuk!:)
Zondag ben ik met martina skies gaan huren! Goeie deal voort hele seizoen, dus heb nu al skies in me kast staan! de winter kan beginnen! :)
en daarna kwamen wat meiden, en hebben we de ijs-middag maar bij mij thuis gehouden:) Erg leuk en lekker!

Verder hebben we veel leuke plannen, willen in december een weekendj naar whistler om te skieen! en verder kun je hier binnen een half uurtje op een berg staan! dus heb dr al helemaal zin in!:)

Dit is trouwens de laatste week voor veel mensen, dus veel (afscheids) feestjes deze week:P wel gezellig denk ik!

Ow en zondag krijg ik een nieuwe kamergenoot! (weet eigenlijk niet of ik wel verteld had dat ik onderhand al een paar weken alleen zit hier:P) haha, maar is wel lekker alleen. Maar dit meisje ken ik al en is heel aardig, dus ben wel blij dat zij komt en niet iemand die ik niet ken. Hoop dat t leuk wordt, maar denk t wel! hebben ook beetje zelfde vrienden enzo, dus das makkelijk:)

Ga maar weer eens stoppen, jullie zijn nu weer aardig op de hoogte! Als ik tijd heb zal ik even wat foto's van afgelopen week uploaden op hyve! anders doe ik dat later van de week!

Jullie heel veel plezier weer deze week thuis! ow en zaterdag Henkes natuurlijk!:) de uitnodiging hangt in me kamer hoor:P haha

Heb nog geen bericht gehad van me blog wedstrijd... dus hoop dat ik nog eerste sta.. !! Dus als je nog niet gestemd hebt!! Waardeer het erg als je me helpt!:

STEMMEN!!!

STEMMEN:
Stuur een e-mail naar:
studiejaar.nl@ef.com
Onderwerp van de mail: BLOG wedstrijd
In de mail: jouw naam, e-mail adres en leeftijd en
Manon Kuijf manonkuijf.waarbenjij.nu

Bedankt weer voor het lezen!
En tot volgende week:)

groetjes dikke knuffel liefs Manon

  • 18 November 2009 - 05:31

    Liselotte:

    Hoi Manon,

    Leuk he is Whistler. Zeker moet je daar gaan skien een weekendje helemaal geweldig daar. Grouse mountain is ook grappig voor een paar keer maar ontzettend klein. Op cypress ben ik nooit geweest maar volgens mij is die nu dicht he ivm de spelen in februari.

    Geniet er nog van he! Je ziet hoe snel de tijd voorbij gaat, voor je het weet zit je weer in dit oer saaie leven hier.

    Liefs xxx

  • 18 November 2009 - 07:30

    Marloes:

    Wat vet zeg dat je kan blijven bij je werk! :)
    En skieen natuurlijk, helemaal toppie voor jou :P haha
    Heel veel plezier!

    Veel liefs,
    (k)

  • 18 November 2009 - 10:19

    Cynthia:

    Heej manon,

    Lekker hoor miss wel een start in de fashion bizz ;)

    Succes met skieen, haha, ik moet in de kerstvakantie gewoon ureeeen in de auto gaan zitten en bij jou ligt het ff "in de buurt" haha.

    (K) xox

  • 18 November 2009 - 13:12

    Niki:

    Klinkt allemaal leukleukleuk! En ik zal aan je denken en een drankje op je drinken o Henkes =)!

    Liefs

  • 23 November 2009 - 15:46

    Marijke Kuijf:

    Hoi Manon Reken er maar op dat er vandaag of morgen meer berichtjes komen.
    Groetjes tante marijke

  • 23 November 2009 - 20:15

    Ge:

    Heymanon
    Leukleuk om weer een e-mail van jou te ontvangen.fijn dat alles goed gaatmet jou.Ik vond het heel leuk om je aan de telefoon gehad te hebben .dat wasik de vorige keer vergeten.Manon groetjes en een dikke knuffel van Gerard en A3 doei.........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Manon

Actief sinds 20 Aug. 2009
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 27619

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 28 Februari 2015

Studeren in Munchen

17 September 2009 - 15 Maart 2010

Vancouver

Landen bezocht: