VFW - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu VFW - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu

VFW

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

10 November 2009 | Canada, Vancouver

Heyy allemaal!

Zoo weer een drukke week achter de rug! Het was afgelopen week (3 t/m 8 nov) namelijk Vancouver Fashion Week (VFW)! Maar voor ik alle super verhalen daarover ga vertellen eerst even wat over school, want idd daar vertel ik nooit wat over:P!
Zat in level 5, maar sinds deze week in level 6! Goed he;) er zijn 8 levels, dus best aardig vind ik zelf:P School is best wel leuk, mijn klas in level 5 was super leuk en de docent ook! afgelopen week ging ons hoofdstuk over de rechtbank enzo, dus woensdag zijn we met de klas naar een rechtbank geweest! Super leuk, echt bizar weet niet hoe het in ned is, maar je kan hier gewoon in en uit lopen bij al die rechtzaken! Wel soort interesant, eentje was beetje moeilijk te begrijpen. Maar later gingen we naar een rechtzaak die was heel leuk (niet voor die mensen natuurlijk:P) een advocaat ging een getuige allemaal vragen stellen, ging over de erfenis van een zomerhuisje:P
Verder photo shop en fotografie natuurlijk, ook wel grappig. En art heb ik 2x in de week, laatst een paar art galleries bezocht dus wel leuke dingen allemaal!

Vorige week maandag de laatste dingen van me media aanwezigheids lijst afgemaakt, en dinsdag begon de Fashion week dan echt! Eigenlijk was dat een show waar wij niet zoveel voor hoefde te doen... iets met italiaanse ontwerpers dus ben daar maar paar uurtjes geweest was niet zo boeiend!

Woensdag openingsgala! Eerst naar kantoor, moesten nog wat dingen afmaken en nog weer andere lijsten:P en toen was iedereen weg van kantoor (om dingen te regelen). Dus moest ik daar blijven omdat er iemand moest zijn:P Wel soort grappig zit ik daar in me eentje dat kantoor te beheren;) om 5uur kantoor afgesloten en naar locatie van openingsgala gegaan! Super mooi in een zaal van een hotel. Daar moesten we van alles regelen, oa de 'media wall' ophangen, wat een gedoe, die mensen daar zijn natuurlijk helemaal niet handig, dus moest ik t weer doen:P en al die meiden gingen al omkleden, sta ik daar nog in me spijkerbroek op een ladder om half 7, en ze wilde de deuren open doen voor mensen! maar dat ding hing nog weer scheef:P maar uiteindelijk wel goed gekomen, dus ook ik snel even omkleden! en toen helpen bij 'front of house' denk soort gastvrouw als je het vertaald. Beetje rondlopen daar mensen helpen was heel leuk. Toen 's avonds moest die media wall weer naar een afterparty, dus dat ding weer naar beneden, met taxi naar die club om dat ding daar op te hangen:P maar was te moe om te blijven.

Donderdag begonnen de shows dan echt! In een mooie locatie (wel beetj in een achterbuurt, uit t centrum dus dat was niet echt handig...) daar weer helpen met front of house, gastenlijsten enzo mensen 'inchekken' en beetj rondjes rennen zorgen dat alles goed gaat! en natuurlijk de shows kijken! super leuk, t was niet zo heel groot ofzo maar wel super om te zien! (denk rond de 300 gasten, verschilde ook per dag). Weer naar de afterpary voor de gastenlijsten, maar dond was dood, kwam niemand zowat:P dus ben ik maar gaan slapen!

Vrijdag zelfde verhaal ongeveer, was iets beter georganiseerd, we wisten wat we konden verwachten natuurlijk! Leuke shows weer! Na afloop de media wall naar de after party gebracht! Gekke huis daar want t was dubbel geboekt:P dus er waren super veel mensen! was wel soort gezellig;)

Zaterdag ochtend moest ik die media wall weer ophalen daar! en naar de shows brengen! Daar weer van alles voor bereiden, en zitplaatsen enzo regelen! Had wat mensen van school, die 3 ned meisjes, en reamon en marius op de gastenlijst gezet, die kwamen namelijk kijken! Was wel heel leuk! 's avonds kwamen hun ook naar de after party was leuk! Ow we moestne die media wall weer daar heen brengen, dus vroegen geld voor een taxi aan me baas, zegt ie neem de limo maar die voor staat! dus wij met ze alle met die limo super grappig! (zie foto's op hyve) after party was gezellig!

Zondag ging Carlien (1 van die 3 ned meisjes) met mij mee, want een collega van me zei kom morgen mee misschien kan je in een show mee doen! dus super grappig, ik haar aan me baas voorstellen, dus hun beetje praten enzo, moest ze 1x voorlopen en mocht ze nog mee doen in een show ook! Super vet! in een bikini show! Super leuk natuurlijk, in de make up en haar enzo! (zie foto's op hyve)
Super leuk natuurlijk!
S'avonds 'closing gala/ afterparty' Zou HET beste leukste feest worden, want alle staff enzo ging daar heen, omdat we daarna niet meer hoefde te werken. Alleen t was nog geen kwartier open was alle stroom in die toko uitgevallen! Big stress natuurlijk bij iedereen:P (wij waren allemaal nog aant opruimen bij de shows) Maarja, toen hadden ze nogal snel een andere locatie, dus toen moest alles naar een andere club verplaats, maar was weer gedoe met al die mensen natuurlijk die ergens anders heen moesten! Was wel gezellig, wel lol met al die meiden die er werken! (op facebook staatn foto's) alleen t was niet zo druk (iedereen stond buiten, die night clubs hiero werken voor geen meter, staan 9 van de 10 keer meer mensen buiten dan binnen:P, gaat zoo langzaam!) Maarja dus ben ik maar naar huis gegaan!

Vandaag even een rust daagje! Alles opgeruimd, lagen namelijk stapels kleren en allemaal spullen en zooi van t weekend enzo! Ow heb trouwens een shirtje gekregen van 1 van de designers! Was echt leuk een meisje die bij ons werkt gaf mij er een die had er 6 gekregen ofzo, heel lief en super leuk natuurlijk! en beetje boodschappen gedaan, want had niks meer in huis!

Morgen ga ik skypen met die meisjes van me kaboutergroep! Heb super zin in lijkt me heel leuk! Morgen ga ik ook beginnen in me nieuwe level!
Woensdag zijn we vrij, want ze hebben hier een of andere 1e Werel oorlog herdenkings dag! Ga naar de UBC (universiteit van BC) heel groot en mooi terein (schijnt!) half dorp!

En Nu ga ik koken!

Ow heb alle foto's (eindelijk) geupload, had niet eerder tijd sorry, in de map Canada2 staan alle foto's die nieuw zijn! in volgorde van tijd!

Verder bedankt allemaal voor de leuke berichtejs! T worden er steeds meer, leuk leuk!:) dank jullie wel!

Ow en zaterdag ist prinsenbal natuurlijk! Gaan er al vermoedens rond?? Laten weten hoor wie t worden!!:) Heeel veel plezier:)

En nog steeds: STEMMEN!!!
STEMMEN:
Stuur een e-mail naar:
studiejaar.nl@ef.com
Onderwerp van de mail: BLOG wedstrijd
In de mail: jouw naam, e-mail adres en leeftijd en
Manon Kuijf manonkuijf.waarbenjij.nu

Bedankt:)

Tot volgende week weer! hou me op de hoogte van nieuwtjes:)

xx liefss dikke knuffel voor iedereen:) Manon!



  • 10 November 2009 - 08:17

    Marloes:

    Jemig schat, wat een geregel en een drukte!! Klinkt wel echt leuk allemaal! :)
    Zal ook ff men facebook checken ;)

    Liefsssss (K)

  • 10 November 2009 - 09:44

    Nadine:

    Heej nichtje!! How funny!! IK ben namelijk afgelopen vrijdag naar de Dutch Fashion Awards geweest in Den Haag :p Die awards zijn het uiteindelijke van alle Dutch Fashion Weeks :p Duss wij hebben daar ook een zeer goed feestje gehad ;) Voor foto's: check mijn hyves :p Wel cool om iedereen in gala te zien he!!! Maar zo te horen heb je het nog steeds onwijs naar je zin :D!!

    As weekend met prinsenbal ga ik je wel missen hoorr..!!!!!!!!

    Maar veel plzier nog daar :D en wanneer kom je nou precies terug?!

    Dikke kusssss!

  • 10 November 2009 - 11:29

    Niki:

    Accccccccccch schattie, klinkt helemal chaos, maar zo jou! En jij als klusser, too handy natuurlijk!

    xxxxx

  • 10 November 2009 - 15:16

    .......:

    prins ?

  • 16 November 2009 - 20:41

    Gerard En A3:

    Hey die Manon
    Wat een super leuke dingen maak jij mee .spannet allemaal,maar wel leuk leuk ,druk druk ,en gezellig echt een scouting girl.doei
    Dikke kus van Gerard en A3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Manon

Actief sinds 20 Aug. 2009
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 27619

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 28 Februari 2015

Studeren in Munchen

17 September 2009 - 15 Maart 2010

Vancouver

Landen bezocht: