Halloween!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu Halloween!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu

Halloween!!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

03 November 2009 | Canada, Vancouver

Heyy allemaal!!

Weer een hoop meegemaakt afgelopen week, en aangezien ik allemaal hele leuke reacties krijg maar weer een 'lekker lang' verhaal!:P Bedankt trouwens voor alle reacties, vind ik echt heel leuk!:)

Vorige week: dinsdag naar school en daarna naar me stage. Zo zag eigenlijk de hele week eruit:P Op me stage moest ik paar mensen mailen, uitnodigingen voor de VFW (vancouver fashion week) en we waren bezig met regelen van de cadeau tasjes voor de mensen die het komen bezoeken!
Heb ook een pers release vertaald voor ned media, moest ik t naar nederlandse media sturen, maar die hebben niet gereageerd:P maar was wel leuke opdracht;) Verder kreeg ik vrijdag opeens een 'grote' taak. Moest ik alle media in een aanwezigheids lijst zetten, allemaal emails en inschrijfformulieren door lopen!

Maar toen moest ik ook me Halloween outfit regelen natuurlijk! Woensdag uit school even met martina en iris naar wat costumshops geweest! Bizar trouwens hier! Wat een carnavals winkels! Alles wat je je maar kan inbeelden hebben ze, en 1 winkel met super veel stoffen! En soms ook 2e hans dingen en weet ik t allemaal, dus als iemand nog wat zoekt voor carnaval hoor ik t wel;)!

Maar die kostuums zijn beetje duur, dus had even een leuke bijmekaar raap outfit bedacht: oranje panty(goed her te gebruiken met olimpische spelen;)) en oranje t-shirt (over-sised) had ik vleermuizen op genaaid! jaa had stof gekocht, alles uitgeknipt en heb 2 avonden zitten naaien(met de hand!) bedankt meiden voor het naai setje! goed gebruik van gemaakt!;) pff hader beetje veel (10) uitgeknipt dus was wel even bezig (foto's op me hyve/facebook) en had nog wat vleermuis accessoires gekocht, haarband met 2 vleermuizen erop en oorbellen, ow en zwarte nep nagels met spinnenwebben:P Was dus wel grappig!
Vrijdag kwamen Plien, martina en iris en Liesbeth naar me kamer om gezellig om te kleden en wat te eten voor de halloween party! Hadden piza besteld en was verder erg gezellig!

Daarna naar de party! was echt mooi, iedereen verkleed, sommige echt eng joh! was wel grappig! OWW en dit is te mooi verhaal me schoolhoofd was als 'Brüno' voor de gene die t niet kennen:http://im.in.com/connect/images/profile/b_profile1/Bruno_(film)_300.jpg Echt zoo mooi, denk dat t in ned niet eens zou mogen:P haha, maar hij is dus homo, liep die serieus in zo'n kort broekje (overdag al door de school) en 's avonds ook op t feest! Zo grappgig!
na t feest nog even met Reamon en Marius naar speak easy (bar hier) was erg grappig:P

Zaterdag weer vroeg uit bed, want ging om 10uur met de bus naar Linda! Het was met de bus 1,5 uur, mooie rit nu in de herfst. Linda kwam me ophalen van t bus station even wat koffie gedronken en taart gegeten ergens! En toen gingen we naar Nicki, de jongens (tweeling van 6jaar) waren zich aant omkleden, super grappig 1 als bethmen en 1 als ninja. Heel grappig:P gingen we naar t winkel centrum waar ze 'trick or treat' gingen spelen in de winkels:P en er was soort magic show, was wel grappig! Daarna met Linda en de jongens naar Linda's huis (Nicki ging dr man ophalen) en daar gingen we wii'en. en eten met ze allen bij linda, en toen het donker werd gingen we langs al die huizen in de buurt, die jongens snoep ophalen enzo! Was erg leuk, huizen mooi versiert, heb niet zulke goede foto's maar super veel snoep! hele bergen wel lekker:P daarna hadden we nog bij andere mensen thuis een soort feesje, was kampvuur heel gezel super veel hapjes en drankjes enzo! Allemaal lieve mensen!
Bij linda geslapen en zondag met Nicki, Linda en de jongens naar 'Fort Langley' (oudste plaatsje in British colombia) Was erg leuk hadden super mooi weer, staat ook het oudste gebouw/huis van BC ( dat is gebouwd in 1840:P) haha ze hebben hier totaal geen geschiedenis! Wel grappig. daarna nog ijsje gegeten en naar Vancouver gereden, daar uit eten geweest met z'n allen, maar de jongens vielen in slaap:P dus hadden ze me hier afgezet en meteen weer weg gegaan!

En vandaag dus weer snel verder met me media lijst, want morgen begint de fashion week en dan moet het af zijn! Dus druk druk:P

Van de week de fashion shows, denk dat ik wel elke dag moet helpen!

Dat was het wel weer voor deze keer!

EN VERGEET NIET:

>> Foto’s : Hyve’s!

>> STEMMEN:
Stuur een e-mail naar:
studiejaar.nl@ef.com

Onderwerp van de mail: BLOG wedstrijd
In de mail: jouw naam, e-mail adres en leeftijd en
Manon Kuijf manonkuijf.waarbenjij.nu

nogmaals heel erg bedankt! heb alle stemmen nodig!! stuur het naar al je contactpersonen!!

Doei doei liefss Manon!

  • 03 November 2009 - 09:10

    Britt:

    Klinkt super vet allemaal meis! Jammer dat wij niet aan helloween doen in Nederland! Zal binnekort weer even een lange mail sturen :D Heb trouwens ook al gestemd!

    (K)

  • 03 November 2009 - 09:30

    Han:

    Wel grappig allemaal, zeg maar.


  • 03 November 2009 - 09:56

    Anja Van De Steeg:

    Leuk dat je ons iedere week op de hoogte houdt.
    Veel succes met de fashionshows

  • 03 November 2009 - 10:44

    Niki:

    Liefffffje,

    Wat een gezellige, vrolijke en mooie verhalen weer!

    xxx

  • 03 November 2009 - 12:36

    Pap :

    leuk verhaal spreek je later gr

  • 03 November 2009 - 16:50

    Pauline Vurens:

    super leuk!

  • 03 November 2009 - 18:09

    Liselotte:

    Hi manon,

    Weer een leuk verhaal. Grappig he, hoe anders ze Halloween vieren daar in Canada. Ik vond het een hele belevenis. Ben je al van level veranderd op school? En hoe is school? Daar hoor ik je nooit over, ik vertelde daar trouwens ook nooit over hoor hahaha. De andere dingen zijn veeeeel leuker.

    Enjoy your time! And the wonderful wintertime overthere!

    Liefs

  • 03 November 2009 - 21:07

    Ben En Annet:

    ha die manon,
    van je moeder je mail adres gekregen.
    leuk om te lezen hoor.
    ben nog niet helemaal klaar met lezen,zijn druk aan het verhuizen, maar we geen zeker even op je stemmen hoor.
    nou meid,veel plezier nog daar en lieve groetjes van ons

  • 03 November 2009 - 21:14

    Gerard En A3:

    Hey manon
    Daar is weer een berichtje van a3 dat zijn wij gewend briefjes te schijven naar elkaar .wat een belevenissen van jou ..WEl heel grappig en gaaf watje meemaakt .
    En die halloween net wat voor jou zo een carnavalsfeertje ,ook heel leuk dat je bij Linda geweest ben.heel veel groetjes en dikke kussen van Gerard en A3

  • 04 November 2009 - 08:03

    Els D Jong:

    Geweldig leuk allemaal,
    hadden we in onze tijd niet. ga zeker stemmen
    en hoop dat niki het word.
    Ik blijf je volgen
    x Els

  • 04 November 2009 - 15:49

    Noraly:

    Nou Brittje even een reactie op jou.. Bij mij zijn ze toch echt aan de terug langs geweest , lekker trick en treaten.:P
    maar klinkt echt superleuk!
    Kusss

  • 04 November 2009 - 22:25

    Bert En Jose:

    Hoi Manon

    Hoe is het meid?
    Zo te lezen gaat het super met je,een mooi reisverslag,en natuurlijk gelijk gestemd,wat zou dat top wezen als je vriendin naar je toe mag komen.
    Een fijne tijd toegewenst!!


  • 04 November 2009 - 22:30

    Ria:

    Heej Manon,Zo te horen (te lezen) gaat het lekker met je. Je maaakt wel heeeeel veeeel leuke dingen mee. Als je nog een leuke carnavals outfit of een leuke stof tegen komt moet je het ff aan je moeder doorgeven.Kijk weer naar je volgende mail uit. Kus Ria

  • 09 November 2009 - 11:36

    Miranda:

    Hey manon,

    wat een geweldige verhalen allemaal, volgens mij heb je t geweldig naar je zin.

    Heb op je gestemd
    Groetjes
    Miran

  • 09 November 2009 - 12:51

    Marloes:

    Lief,

    Klinkt echt gaaf joh, dat Halloween. Ga zo even naar je foto's kijken, ben benieuwd hoe je eruit zag! Haha.
    En die fashionweek joh, lijkt me echt super om dat allemaal te doen, Leuk joh! ;)

    Nou ik ga jouw binnenkort ook maar eens een update van het leven in dit koude rotwaddinxveen sturen! ;)

    Liefs en dikke kus! (K)

  • 09 November 2009 - 20:45

    Astrid:

    Hoi Manon,

    Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt. Ben heel benieuwd wat een fashion shows precies inhoud en wat je tedoen krijgt. Je bent in iedergeval lekker druk. Wil je Linda de groeten wanneer je ze nog een keer ziet. Leuk om telezen dat jullie met elkaar hebben afgesproken om iets tegaan, lekker griezelen.

    Ga nu eerst nog even mijn stem op je uitbrengen!
    Veel liefs Astrid

  • 23 November 2009 - 16:43

    Marijke Kuijf:

    Hoi Manon meet een beetje hulp van Jeffrie de buurjongen ga ik je een berichtje typen.
    Heb je mijn kaart ontvangen ik was vergeten er een datem op te zetten stom he'.
    Dat draaiende restaurant heb je daar in de buurt over gehoord ? Het is echt de moeite waard. En voor niet alte veel geld kun te er lekker eten.
    De KFC is wel goedkoper maar dan zie je niet zo veel'. De Granville market onder de granville bridge is ook iets wat niet mag worden vergeten.
    Die vriendinnen daar zijn dat Canadese meisjes of ook internationaal? Nou ik hoop dat je daar een heel goede tij heb en veel plezier ...

    Groetjes van Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Manon

Actief sinds 20 Aug. 2009
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 27619

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 28 Februari 2015

Studeren in Munchen

17 September 2009 - 15 Maart 2010

Vancouver

Landen bezocht: