Stage! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu Stage! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu

Stage!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

27 Oktober 2009 | Canada, Vancouver

Heyy allemaal!

Weer zoveel dingen gebeurd dat het tijd wordt voor een berichtje! Zal het deze keer beetje kort proberen te houden, want weet dat jullie het ook allemaal druk hebben!!;)

Ten eerste!!!! Heb tussenstand van me blogwedstrijd ontvangen vandaag, en….. ik sta bovenaan!! JAJA goed he! Alleen het duurt nog tot 6 januari, dus die andere hebben nog veel tijd, heb dus al jullie(jullie ouders, vrienden, familie) stemmen hard nodig om hier te blijven staan!!!! DUS: GEEF HET DOOR STEM STEM OP MANON’S BLOG!!!

En dan nu het gewone ‘nieuws’. Vorige week dinsdag naar een Duits restaurant geweest, omdat er een duitse jongen jarig was:P Heel grapig heette: Jäger schietsel house, was erg lekker en gezellig! Woensdag heb ik botanische tuinen bezocht met Martina, Iris en Remo, super mooi nu in de herfst natuurlijk! En we hadden geluk met het weer, net een middagje droog! Wat hier wel zeldzaam is, nu de herfst echt is begonnen! (beetje als thuis) Regen, Regen en Regen! :P Maar met een paraplu kom je een heel end, en hoef hier gelukkig niet elke dag naar school te fietsen dus dat scheelt!;)

Woensdag middag toen ik terug was ging ik even naar een stage plaats bellen, bij de fashion week. Dus ik bel om 4uur naar die man, vraagt hij of ik er om 10 voor 5 kan zijn!!! ‘Ehh jaa tuurlijk!’. Dus ik als een speer omkleden (gelukkig was martina nog even mee, dus die kon mooi even zeggen wat goed stond:P!) Had natuurlijk geen pantykousjes mee, dus moest ik die ook nog even snel kopen! En toen rennen naar me sollicitatie gesprek! Maar gelukkig was alles de moeite waard, want ben aangenomen hoor;)! Na het gesprek vroeg Jamal ('hoofd' van de fashionweek) of ik mee wilde naar een afspraak. Waarom niet, was er nu toch al, dus ik mee. Kom ik echt in een modellen casting terecht! Zo grappig! Zit ik daar met die Jamal, moest ik namen en lengtes opschrijven enzo, heel grappig en super leuk natuurlijk!

Donderdag weer gewoon naar school! En s’middags even langs me stage om wat tijden door te nemen! Ow als iemand geïnteresseerd is: www.vanfashionweek.com. Daarna nog even geshopt! (Ja je komt hier altijd langs winkels als je naar huis loopt, das vervelend!)
’s Avonds was ik eigenlijk moe, maar Reamon(ned jongen) en Marius(duitse jongen) gingen nog naar een club, dus ging ik maar weer mee! Toevallig was Plien hier(in Sandman appartementgebouw) ook nog, dus die ging ook maar mee! Hele leuke avond gehad! Was erg gezellig (ow we konden binnenkomen omdat Plien een bodygard kende, dus ideaal via de achter ingang:P)

Vrijdag met school naar de Vancouver art galerie geweest, was erg leuk, maar was beetje moe;). Daarna naar me stage, daar wat info gekregen en doorgelezen over de fashionweek. Over al de ontwerpers enzo, wel grappig. En zaterdag hadden ze hulp nodig met een casting, dus heb ik daar ook weer geholpen(gegevens in computer doen enzo, alle maten van die meisjes) T is erg gezellig, werk met alleen maar meiden:P Zitten op kantoor met hun laptops enzo! Hoop dat ik deze week wat meer mag gaan doen! Gaan iets met de gastenlijsten doen volgens mij en zijn bezig met producten verzamelen voor in tasjes die de bezoekers mee krijgen! Dus allemaal leuk! Verder mag ik tijdens de fashionweek natuurlijk ook helpen! Voor de shows alles klaar zetten enzo, en tijdens de shows zorgen dat iedereen alles heeft wat hij/zij wil:P ik weet het niet precies, maar ik kan dus wel de shows zien dus das leuk! Ow en er zijn ook begin en sluitings gala, waar ik mag helpen dus beloofd wat(hoop ik!)

Verder rustig weekend gehad, en t wordt nu toch alweer een lang berichtj! Dus ga ik stoppen!!!

>> Foto’s : Hyve’s!

>> STEMMEN:
Stuur een e-mail naar:
studiejaar.nl@ef.com

Onderwerp van de mail: BLOG wedstrijd
In de mail: jouw naam, e-mail adres en leeftijd en
Manon Kuijf manonkuijf.waarbenjij.nu

Nog leuke dingen gebeurd in jullie vakantie? tripjes gemaakt, of lekker uitgerust van drukke school tijd? Al tentames achter de rug? beetje goed gegaan? en voor mensen die 'gewoon' werken, ook alles goed opt werk?

kusjess liefs Manon!!

ps. Ga dit weekend naar Linda(zaterdag en blijf slapen) voor geinteresseerde ooms en tantes;)

  • 27 Oktober 2009 - 07:03

    Eline:

    Nog een paar jaar en de hele familie zit in de fashion ;-) Klinkt ontzettend leuk om aan mee te werken, goed geregeld!

    In NL gaat t verder goed. Lekker druk bezig bij de V&D en Ro werkt zo hard dat ik hem doordeweeks nauwelijks zie. Gelukkig bestaat er nog zoiets als weekend!

    Veel succes en tot je volgende berichtje!!

    Xx

  • 27 Oktober 2009 - 07:58

    Paul Vd Bosch:

    Ey manon!

    Zit jou verhalen elke week te lezen. Zo te zien is het elke week feest voor je ;). Gaaf hoor dat bent aangenomen! Hier in Boskoop is niet veel te beleven. Ik zeg geniet daar lekker lang en zal je verhalen elke week lezen. Ook al maken de verhalen me wel een beetje jaloers ;)

  • 27 Oktober 2009 - 08:07

    Marloes:

    Schattiee!
    Leuk man, bij de fashionweek! Zal ff op die site kijken! ;)
    Hier is het saai, herfst. Had geen vakantie :( en over 3 weken tentamens! Komt alweer dichtbij...

    Have fun! Heel veel liefs,
    (L)

  • 27 Oktober 2009 - 08:16

    Niki:

    Heeeee toekomstig AMFI talentje ;)!

    Leuk verhaaltje weer, denk aan jeeeee!

    xxx

  • 27 Oktober 2009 - 10:55

    Nadine:

    Heej nichtje,

    Nice story.. AGAIN!! Volgens mij heb je het daar echt fantaaaaastisch als ik het zo lees.. :D Nou gelukkig maar want hier in Boskoop is niet heel veel te beleven, natuurlijk blijven de feestjes doorgaan maar ja die zijn standaard gezellig dus niet veel bijzonders over te melden ;) Binnenkort natuurlijk wel Prinsenbal en Nonnie.. Ik ga gewoon naar alle feesten.. Geloof je toch niet?! :P haha!! Sta alleen op de wachtlijst van de krooshappers.. haha ;)

    Nou tot gauww babe!!

    xxxxxx knuffel en we denken aan je!!

  • 27 Oktober 2009 - 11:01

    Gerard En A3 :


    Hey Manon

    Zo je e-mail ontvangen dus maar snel een reactie.Dank je wel voorje mooie verhalen klinkt allemaal goed Manon zo in de Fashion leuk hoor ,,,en druk druk voor jou? Wij hebben ook al een stem gestuurt.Hier alles goed.Mijn vorige berichtje staat denk bij je eerste e- mail .Manon vele groetjes dikke kussen van Gerard en A3


  • 27 Oktober 2009 - 14:52

    Carmen:

    Heeey Manon!!

    Wat een avontuur!!! Have fun girl!!!

    Dikke kus uit het bewolkte NL ;)

  • 27 Oktober 2009 - 16:11

    Cynthia:

    heej manonnie.
    klinkt als een aflevering van the city ;)
    gaaf hoor allemaal :)
    veel plezier en succes op je stage.

    xx cynthia

  • 27 Oktober 2009 - 17:49

    Paulien:

    Hoi Manon,

    Het lijkt wel of je in een soap terecht bent gekomen. Iedere week weer een aflevering. Ga door met schrijven, dan blijven we op de hoogte van jouw wel en wee.

    Veel plezier en tot je verhaal van volgende week

  • 27 Oktober 2009 - 18:41

    Liselotte:

    Hi Manon,

    Leuk om je verhaal weer te lezen. Zo te zien vermaak jij je daar prima in Vancouver. Ik had ook niet anders verwacht. Ook super dat je bovenaan staat met de wedstrijd. Ik zal blijven stemmen.

    Geniet er nog van. Liefs Liselotte

  • 27 Oktober 2009 - 20:43

    Wietse:

    Ha Manon,

    hier alles goed!
    rustig aan naar de kerst toe werken zeg maar
    bij jou ook alles goed zie ik ,heb even op de site gekeken waar je stage gaat lopen ,ziet er goed uit moet ik zeggen ,en die collegas ook haha
    veel plezier
    groeten Wietse

  • 28 Oktober 2009 - 09:05

    Lenneke Vink:

    Hoi Manon,
    Wat geweldig dat je zo'n reis maakt(en studie natuurlijk)
    Ik heb gestemd hoor,(via Wilma) hoop voor je dat Nikki mag komen!!
    En ga je proberen te volgen!!
    succes,
    Groetjes
    (juf) Lenneke Vink

  • 28 Oktober 2009 - 09:19

    Wilma (tante ? ):

    De schilder voor het raam, zie ik denken...wat zit die te lachen in haar eentje!
    Ik lees de mail van Manon.

  • 28 Oktober 2009 - 09:28

    Yvonne Z:

    Wie heeft jou gezegd dat je verslagen te lang zijn? Super leuk juist om alles te lezen wat je daar mee maakt. Ben heel benieuwd wat je allemaal gaat meemaken tijdens de fashionweek. Groetjes uit een saai Reeuwijk. (Ik heb al gestemd hoor)

  • 30 Oktober 2009 - 11:28

    Debby:

    Heee Nonneke!
    Leuk verhaal hoor, klinkt zeker niet verkeerd!
    Hier alles goed, alles zn gangetje. school, stage, werken, uitgaan etc etc.:)
    Wijfie, genietse!
    XX

  • 31 Oktober 2009 - 11:10

    Lucy:

    Hey canadeese chick!
    Geweldige verhalen... Je hebt het goed voor elkaar helemaal TOP! Geniet ervan...

    XX....

  • 02 November 2009 - 21:28

    Dick En Bernadet :

    Hey Manon, wat een verhalen zeg, ben eigenlijk wel een beetje jaloers, ha ha. Hier gaat alles z'n gangetje (stuk saaier dan bij jou, dat weet ik zeker) maar goed we vinden het super voor jou dat je het zo naar je zin hebt, maar de tijd gaat snel joh, geniet nog maar enne we spreken elkaar weer, dikke knuffel van ons en pootje van Axel. xx Dick en Bernadet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Manon

Actief sinds 20 Aug. 2009
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 27619

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 28 Februari 2015

Studeren in Munchen

17 September 2009 - 15 Maart 2010

Vancouver

Landen bezocht: