1 maand al!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu 1 maand al!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu

1 maand al!!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

20 Oktober 2009 | Canada, Vancouver

Heyy allemaal!

Zo weer weekje geleden! Dus tijd voor een berichtje vanuit Canada! Zit hier onderhand al een maand!!! Niet normaal hoe snel de tijd gaat zeg! Ik was gestopt bij de maandag nadat ik terug kwam uit de Rockies!

Heel de week nog een beeje duf/moe geweest van die trip natuurlijk. Dinsdag dan ook niet zoveel boeiends gedaan volgens mij (ben het eigenlijk alweer soort vergeten, erg he! maak zoveel mee hier!)
Woensdag uit school geluncht met wat meiden en daarna oma's ketting opgehaald bij de juwelier (die was gebroken) maar ziet er weer super uit! Daarna met een enorme omweg weer naar huis gelopen, dus weer nieuw stuk van de stad gezien!
Woensdag aaf even een ongelukje, had in me hand gesneden! Echt zo'n lekkere lompe actie voor mij natuurlijk! Maar t was redelijk diep, en de receptie man raade aan om toch maar even naar t ziekhuis te gaan. Dus zit in daar in die emergency hoor:P met een gat in me hand! (niet figuurlijk nee!!!) Maar ze hebben er 2 hechtingen in gedaan en ziet er weer aardig mooi uit! Denk dat ik wel litteken kan laten zien als ik terug ben:P Morgen weer terug om die hechtingen eruit te laten halen! Daar was me hele woensdag avond dus mee gevuld!
Donderdag... Owjaa!! we hadden gratis ijs op school! had tot laat les, en moest een presentatie voor bereiden, en eind van de middag hadden we gratis ijs! Dat doen ze 1 od 2 keer in de maand, dus wel leuk! ze hadden alleen vanille (niet zo goed als jansen natuurlijk:P) maar t was lekker!! 2x gehaald;) haha.

Vrijdag... naar de film geweest 'Julie en Julia' (of andersom) (ja idd met Meryl streep mam!) leuke film! erg gezellig, waren met 4 meiden! dus lekker veel (te veel) gesnoept:P ontplofte zowat!
Daarna nog even met plien(ned meisje) en een nederlandse jongen, die ik die middag in de starbucks(koffie winkel) had ontmoet:P te grappig hoe je hier contacten maakt zeg! maar die gast was dus helemaal alleen hier (voor 4 dagen maar) dus hadden wij hem maar meegenomen naar de kroeg:P was wel grappig, en gezellig! Me kamergenoot en nog wat bekende waren er ook!

Verder.. zaterdag het aquarium bezocht, soort kruising tussen dolfinarium en blijdorp. alleen dan beetje kleiner, wel grappig niet heel speciaal! leuke shows en een 4D film (niet zo goed als in de efteling, maar lijkt erop:P)
zaterdag aaf waren we allemaal te moe om wat te doen(A) bizar he!
Dus lekker lang nachtje gemaakt, alles even bijgeslapen!
Zondag gefitnesst, sinds week weer ofzo! en daarna beetje dingetjes, en eind van de middag met martina wat door de stad gelopen en koffie gedronken! (drink koffie ja:P haha, daar kan je hier zowat niet omheen zeg! hele cultuur hier! op elke hoek van de straat zit een starbucks, tim hortons of blenz, of een merkloos ding;))

en toen was het alweer maandag! mijn 5e week alweer:| tijd gaat snel man!

Morgen een verjaardag van een jongen, we gaan met heel zooitje ergens wat eten, dus wel gezellig denk! en woensdag willen we met wat meiden botanische tuin bezoeken bij de UBC (universiteit hier). en weekend nog geen plannen. Volgend weekend ga ik denk naar Linda(aangetrouwde niht van me oma, zeg ik dat goed??) wel leuk want het is dan halloween!! halloween school party is vrijdags! en zaterdag is het echt halloween,dus denk dat het wel heel leuk is om dat in een dorp te vieren, linda mailde dat kinderen langs de deuren gaan enzo! dus ben wel benieud! maar ga dr vandaag of morgen even bellen!(dit is allen boeiend voor mensen die dr kennen denk maar okay!)

Verder was dit het wel denk! Foto's op me hyves! heb nieuwe map gemaakt, want werd beetje lastig kijken denk:P

EN VERGEET NIET TE STEMMEN!!! EN AL JE VRIENDEN EN FAMILIE IN TE LICHTEN OM OOK TE STEMMEN!! DANKJE WEL:)

bedankt voor alle leuke berichtejs weer en hou me op de hoogte van de grappige belevenissen in boskoop/reeuwijk en omstreken!!

kusjess liefss xxx Manon:)

  • 20 Oktober 2009 - 08:06

    Marloes:

    Liefieee, had gezien dat je je foto's op hyves had gezet, wat een boel in eens joh, Moet ik nog maar even voor gaan zitten want bij de 80e ben ik even gestopt :P haha
    Maar hoe heb je dat nou weer voor elkaar, dat gat in je hand? Arme ziel ;)

    Maar klinkt weer heeeeeel leuk! :) We hebben contact! (L)

    Liefs&kusjes.(K)

  • 20 Oktober 2009 - 08:32

    Angela Mathot:

    Hoi Manon, wat leuk om je verslagen te lezen, ik zat eerst in je chat box maar heb nu de plek ontdekt waar ik gewoon een reactie kan schrijven. Het ziet er allemaal goed uit zeg, je hebt ook een mooie kamer. We hopen dat je een mooie tijd zal hebben, en ik blijf je volgen via deze site, dat is hartstiike leuk!
    Liefs en groetjes van ons allemaal

  • 20 Oktober 2009 - 09:42

    Liselotte:

    Hoooi Manon,

    Leuk weer is je verhaal te lezen. Sla Halloween en de schoolparty van Hallowee zeker niet over. Halloween in Vancouver is geweldig. Ze hebben ook nog een parade op commercial drive. Erg leuk om te zien, iedereen verkleed etc. Al zelf een outfit bij elkaar geraapt?

    Veel plezier weer met alle leuke nieuwe dingen die op je pad komen.

    Liefs xx

  • 20 Oktober 2009 - 10:42

    Lian Houdijk:

    Leuk hoor om alles zo te volgen. Zal even een keer via Marleen (die zit nu op de Canarische eilanden)de foto's op je hyves bekijken.
    Groetjes van de Houdijkies

  • 20 Oktober 2009 - 11:24

    Cindy:

    Hey Dancer!!!

    Leuk zeg al je verhalen zo te lezen!! Jij vermaakt je weer prima zo te lezen!! Heb je de mensen daar nog laten genieten van je heerlijke dansmoves? hahaha have fun babe!!
    Ik blijf je verhalen volgen!! Kuss Dancer Cin hhaaha

  • 20 Oktober 2009 - 20:18

    Niki:

    Heeee droppie =),

    Mooie verhalen schrijf je weer, volg je met smart!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Manon

Actief sinds 20 Aug. 2009
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 27620

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 28 Februari 2015

Studeren in Munchen

17 September 2009 - 15 Maart 2010

Vancouver

Landen bezocht: