1e dagen van huis! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu 1e dagen van huis! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu

1e dagen van huis!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

19 September 2009 | Canada, Vancouver

Hoi alle lieve mensen thuis!

Nou mijn avontuur is nu echt begonnen. Gister, wat nu heeeeeel lang geleden lijkt ben ik aangekomen in Vancouver.

De reis is heel goed verlopen, vliegtuigen vlogen optijd etc. jammer dat het zo lang duurt om hier te komen!

Vervolgens naar mijn appartement gebracht, super mooi hotel gebouw met allemaal appartementen erin. Momenteel heb ik een mexicaanse 'roommate', met een moeilijke naam. Er is ook een fransmeisje, Josephine 'Jo', er was iets verkeerd gegaan met haar reservering dus slaapt ze ook in mijn apartement op de bank. Maar maandag krijgen Jo en ik een eigen app. wat ik erg fijn vind, omdat dit mexicaanse meisje niet echt schoon is...

Op school ook alles goed, vandaag had ik mijn introductie. Aardige leeraren en ze helpen je heel goed, dus ben benieuwd naar maandag, dan heb ik fotografie en les in bewerken van foto's op de computer.

Vandaag ook citytour gehad, super stad veel mooie dingen en super groot park, wat wij bos zouden noemen:P

Vant weekend denk beetje de stad verkennen en misschien zondag naar het park. Het weer hier is trouwens super, korte mouwen weer en 's avonds ook niet koud!

Na het weekend zal ik laten weten hoe school is, misschien heb ik dan ook tijd om wat foto's te plaatsen!

Verder wil ik jullie trouwens allemaal nog heel erg bedanken voor al de lieve mailtjes/berichtjes en cadeautjes:)

xx manon

• 19 September 2009 - 06:58

Marloes:

Heee lieverd!

Zat a te denken wanneer je aan zou komen!
    Klinkt allemaal leuk! Lekker dat je toch zo snel een 'eigen' appartement krijgt! :)
    Klinkt allemaal super! Kijk uit naar je volgende berichten ;)

Dikke kus, liefs(K)

• 19 September 2009 - 08:14

Liselotte:

Hi Manon,

Fijn dat je veilig bent aangekomen. Goed dat je een europese kamergenoot heb straks want de latino's zijn echte party animals en daar heb je 24/7 party's! Ben erg benieuwd welk appartement je krijgt. Misschien mijn oude appartementje wel. Als je zondag naar Stanley park gaat heb ik nog wel een leuke tip voor je, op de hoek van denman st. and west georiga kan je een fiets huren en een geweldige fiets tocht maken rond om stanley park heen. En je kan zelfs doorfietsen naar english bay and yaletown. Erg leuk,zeker een aanrader.

Geniet ervan voor je het weer zit je weer in Nederland.

Enjoy and Have fun!!

• 19 September 2009 - 08:46

Niki:

Oeeeeeh klinkt zo leukleukleuk =)

xx

• 19 September 2009 - 09:05

Suzanne:

Hi meis!

Zoo wat een leuke verhalen allemaal! Jij gaat daar vast helemaal je draai vinden!=D Ik wens je heeeel veeeel plezier! Geniet ervan..! En ik kijk uit naar je volgende verhaaal!:D

Veeel liefsx,

• 19 September 2009 - 09:23

Ro & Eline:

Goed om te horen dat je het nu al zo naar je zin hebt! Wat leuk, fotografie-les; we verwachten dan natuurlijk héél mooie foto's op jouw website ;-)

Veel plezier nog en kusjes uit een nu ook heerlijk zonnig Nederland.

• 19 September 2009 - 18:58

Gerard En A3 :

Hey manon het is goed gegaan dat zie je .
    Maar wat het weer betreft ishet hier ook super weer,het is nu op heden zaterdag avond 9 uur en het is buiten nog 21 graden .heerlijk om buiten te zijn .
    En fijn dat je reis goed gegaan is .En al het goed s voor je studie .
    Een dikke kus van Gerard en a3 Groetjes .

• 19 September 2009 - 19:21

Esveldt:

hee manonnie!
    fijn dat alles goed is gegaan. heb wel aan je gedacht hoor! hoop dat je daar beetj nieuwe vriendinne maakt maar ons ni vergete he! 6okt waarschijnlijk cabomba reuni maja zijn zonder jou ni compleet!! Heel veel suc6 op school daar!

X suzan

• 20 September 2009 - 09:25

Carmen:

Heeey Girll!

Super dat het nu al bevalt! Leuke foto's! ;) Succes morgen met je eerste les!! Superleuk!! Veel plezierr!! Xx

• 20 September 2009 - 10:56

Martje:

hey kuyfie

klinkt niet verkeerd tot nu toe kijk je uit met die mexicaanse straks heb je de griep aangezien ze niet zo schoon is :-)

gister getennist met de vage vrienden groep was wel leuk ging je paps uitdagen maar kon het toch niet winnen van hem haha

geniet er van is het bos/park lijkt alphen aan de rijn wel daar heb je ook het bospark

tot mails xx martje

• 20 September 2009 - 11:35

Debby:

Heeeee Buuf!

Te bizar, lijkt wel of je daar al weken zit!Volgens voelt ht ook zo,wat natuurlijk alleen maar goed is!
    Te leuk joh, geniet er lekker van!!

Dikke kus en knuf, deb en dre

• 20 September 2009 - 16:31

Denise:

Ey meissie,

Wat leuk, al zo snel een verhaaltje en wat foto's.
    Heel veel succes met je eerste school week!!

Kus

• 20 September 2009 - 18:23

Rene Hanny En Jim:

Hoi , Die Manon!!!

Hey hoe is het daar?
    Op de foto's ziet het er allemaal prachtig uit joh.
    Nou, een goed weekend daar gehad? Vast wel.
    Nou veel succes morgen op school.
    We zijn beniewd.
    Liefs Jim Rene Hanny Ray

• 21 September 2009 - 07:08

Niki:

Heeeee die foto's zijn leuk, had ze nog niet gezien. Jij woont echt in een superdeluxe hotel, ahha!

xx

• 24 September 2009 - 15:00

Marloes:

Schat!

Leuke foto's! Je woont luxe gek!! hahaha!

Kijk uit naar je volgende verhaal! :)

Liefs, kuss (K)