Nog even thuis - Reisverslag uit Reeuwijk, Nederland van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu Nog even thuis - Reisverslag uit Reeuwijk, Nederland van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu

Nog even thuis

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

16 September 2009 | Nederland, Reeuwijk

Welkom op Manonkuijf.waarbenjij.nu

Hoi Allemaal,

Nog 18 nachtjes en dan gaat het gebeuren! Donderdag 17 september vlieg ik via Londen naar Vancouver om hier vervolgens voor minstens 6 maanden te blijven.

In Vancouver ga ik de cursus EF Master English for Media & Art volgen. Voor de geïnteresseerde: http://www.ef.nl/master/ly~/programs/career/media/
Ik ga met de talenorganisatie EF deze cursus volgen. Via deze organisatie heb ik ook mijn residentie (kamer) geboek en de reis. Ik verblijf in Canada in de residentie Sandman Suites, als ik mijn precieze adres weet zal ik deze laten weten zodat jullie mij allemaal brieven kunnen sturen;).

Heel veel zin heb ik in deze spannende nieuwe ervaring, maar natuurlijk ga ik jullie allemaal ontzettend missen!
Daarom geef ik een afscheidsfeestje:

5 september!
vanaf 21.00/21.30 tot ....

Ik hoop jullie dan allemaal te zien, om afscheid te nemen. Maar ook om er een gezellig feestje van te maken!

xxx en tot de 5e Manon


  • 16 September 2009 - 10:17

    Cindy:

    Hey Manon!!!

    Heel veel succes met je reis morgen!!! En ik ga je verhalen volgen hoor!! Hou ons een beetje op de hoogte en ga er lekker van genieten!!!

    xxx Cindy

  • 16 September 2009 - 11:33

    Jos En Henny:

    Heel veel plezier, goede reis en sterkte met het afscheid nemen!
    Groeten van ons.

  • 16 September 2009 - 13:04

    Mireille:

    Ey wijffie!

    Heel veel plezier! Ik ga je verhalen bijhouden! Tot snel! x

  • 16 September 2009 - 17:30

    Cristelle:

    Hoi Manon,

    Heel veel succes en gelukt gewenst in Cananda. Wij hopen dat je een onvergetelijke tijd tegemoet gaat. Ben benieuwd naar jouw mooie belevenissen.
    Alvast een goede vlucht gewenst!!!
    X Jeroen en Cristelle

  • 17 September 2009 - 09:12

    Carolien:

    Hi Manon, wat leuk dat je naar Canada gaat! En wel vandaag! Nou ik ga je verhalen volgen hoor. Goede reis, geniet ervan, succes met je cursus en vooral veel lol :-D

    Groetjes Carolien

  • 20 Oktober 2009 - 19:24

    GerardenA3:

    Hey Manon
    Zo daar ben ik weer eens,met me briefje voor jou.Niet op je bureau nu maar per e-mail .Daar snap niemand wat van maar wij wel he //
    Bedankt nog voor je e-mail die je naar ons stuurde.Leuk zo iets van je te horen ,wat een druk leven heb jij ,als je het maar bij kan houden .En niet teveel in je duim snijden .
    Heelveel groetjes en dikke kussen van Gerard en A3 Doei..................

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Reeuwijk

Manon

Actief sinds 20 Aug. 2009
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 27631

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 28 Februari 2015

Studeren in Munchen

17 September 2009 - 15 Maart 2010

Vancouver

Landen bezocht: