Nog even thuis - Reisverslag uit Reeuwijk, Nederland van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu Nog even thuis - Reisverslag uit Reeuwijk, Nederland van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu

Nog even thuis

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

30 Augustus 2009 | Nederland, Reeuwijk

Welkom op Manonkuijf.waarbenjij.nu

Hoi Allemaal,

Nog 18 nachtjes en dan gaat het gebeuren! Donderdag 17 september vlieg ik via Londen naar Vancouver om hier vervolgens voor minstens 6 maanden te blijven.

In Vancouver ga ik de cursus EF Master English for Media & Art volgen. Voor de geïnteresseerde: http://www.ef.nl/master/ly~/programs/career/media/
Ik ga met de talenorganisatie EF deze cursus volgen. Via deze organisatie heb ik ook mijn residentie (kamer) geboek en de reis. Ik verblijf in Canada in de residentie Sandman Suites, als ik mijn precieze adres weet zal ik deze laten weten zodat jullie mij allemaal brieven kunnen sturen;).

Heel veel zin heb ik in deze spannende nieuwe ervaring, maar natuurlijk ga ik jullie allemaal ontzettend missen!
Daarom geef ik een afscheidsfeestje:

5 september!
vanaf 21.00/21.30 tot ....

Ik hoop jullie dan allemaal te zien, om afscheid te nemen. Maar ook om er een gezellig feestje van te maken!

xxx en tot de 5e Manon


  • 30 Augustus 2009 - 13:48

    Yentl:

    ik kom zeker afscheid nemen van mn stapmaatje! je gaat veelste lang weg joh! haha maar wel super tof! Dikke kussss!

  • 30 Augustus 2009 - 13:53

    Annemieke:

    Manon, ik hoop dat ik er 5 september bij kan zijn, want 6 maanden is lang hoor!
    Jij gaat het best wel naar je zin hebben volgens mij. In ieder geval heel veel plezier!
    Liefs, Annemieke

  • 30 Augustus 2009 - 13:58

    Carmen:

    Heeey girl!! Spannend!! Word vast SUPER! Hoop volgende week nog even langs te komen na lief! ;) Have fun iig! Xx

  • 30 Augustus 2009 - 14:06

    Marloes:

    ga je zo missen, was weer zo gezellig gister...

    :(

  • 30 Augustus 2009 - 14:15

    Mireille:

    Ey!

    Ik heb volgende week Lief dus weet niet of ik het ga redden om naar je feestje te komen... Maar k zie je zo wie zo nog wel voordat je naar Canada gaat!

    xxx

  • 30 Augustus 2009 - 14:53

    Niki:

    Liefsteeee,

    Wat gaat de tijd toch snel, aftellen is begonnen! Spannend!

    Heb heel veel zin in de 5de!

    Liefs


  • 30 Augustus 2009 - 16:55

    Paulien:

    Natuurlijk komen we 5 september!
    We zullen je zeker gaan volgen schrijf maar vaak.
    We zullen ook op je vader en moeder letten, dan hoef je je daar geen zorgen over te maken ;)
    Eerst tot zaterdag!

    Groeten Paulien

  • 30 Augustus 2009 - 19:15

    Elize:

    Ha Manon,

    De 5de kan ik er helaas niet bij zijn, ik ben dan onderweg naar Frankrijk nog ff lekker genieten van m'n vakantie.

    Maar alvast: geniet van je 'spannende nieuwe ervaring'!!!

    Veel plezier!

    Liefs Elize

  • 30 Augustus 2009 - 19:42

    Liselotte:

    Hi Manon,

    Leuk dat je me toe hebt gevoegd aan de mailing list. Je gaat een super tijd tegemoet! Geniet van je laatste dagen in Nederland maar geniet nog meer in Vancouver voor je het weet zit je alweer thuis zoals ik ;-)!

    Have fun & Enjoy

    Groetjes Liselotte

  • 31 Augustus 2009 - 11:43

    Anja Van De Steeg:

    Spannend Manon
    Wens je heel veel succes en ik zal regelmatig de reisverslagen lezen.

    Groetjes

  • 31 Augustus 2009 - 18:53

    Joyce (ex-leiding):

    Hey lieve Manon,

    Ik heb mij aangemeld! Dus ik blijf gelukkig op de hoogte van al jouw ervaringen en avonturen.
    Super leuk!

    Helaas kan ik niet bij je afscheid zijn. Misschien zie ik je zondag nog op Open Dag.

    Geniet van de voorbereidingen.

    X Joyce

  • 31 Augustus 2009 - 19:11

    Marieke:

    Hoi Manon,
    Gelukkig zie ik je nog een keer bij de dino's want 5/9 ben ik in zeeland! Natuurlijk blijf ik graag op de hoogte van al jou avonturen.
    Groetjes Marieke

  • 31 Augustus 2009 - 19:22

    Ria:

    Hoi Manon, spannend hoor.Het aftellen is begonnen.Ik heb me net aangemeld, en vind het heeeeel leuk dat ik je een beetje kan volgen zo. Liefs Ria

  • 31 Augustus 2009 - 19:59

    Hilda:

    Ook wij zijn heel benieuwd naar je ervaringen in dat verre Canada. Maak er wat van en geniet!!

  • 01 September 2009 - 11:38

    Jos En Henny:

    Ook wij zijn geinteresseerd in jouw belevenissen. Succes met de voorbereidingen!
    Groeten van ons

  • 01 September 2009 - 15:02

    Buuf:

    Heeeeee Mop!

    AAAAAA bijna, spannend hoor!Maar eerst zaterdag mooi feestje van maken..

    Dikke kus Deb.

  • 02 September 2009 - 17:28

    Ton En Carla Rijnbee:

    Hoi Manon,

    Wij wensen jou heel veel succes daar in het verre Canada. Ga er maar lekker van genieten. Wij kunnen helaas niet op je feestje komen, want we hebben die avond een bruiloft en een feest!
    Neem dus zelf maar een borrel op een hele leuke tijd!!!
    Lieve groetjes Ton en Carla.

  • 03 September 2009 - 09:25

    Esveldt!:

    hee kuijf!

    go spannend hoor ut komt nu allemaal wel dichtbij. We gaan je egt wel missen:( maar ik ben er de 5de zeker bij!
    liefs suzan

  • 03 September 2009 - 13:25

    Yvet:

    Nonnes!

    oehhhh spannend! Aftellen! Het is nu echt al bijna! Tuurlijk zie ik je zaterdag en zondag en die week dr op nog haha! Zo makkelijk kom je niet bij me weg!;) sentimentele muts als ik ga je natuuurlijk missen!(A) Maar eerst nog even een feestje!

    Kus!

  • 12 September 2009 - 09:28

    Wietse:

    Ha Manon,

    heb jammer genoeg je feestje gemist afgelopen
    week ,maar wou je bij dezen toch nog een fijne reis wensen

    groeten Wietse

  • 13 September 2009 - 10:06

    Ad En Gerda:

    Hoi Manon,

    Ik heb ons zojuist toegevoegd, want we willen natuurlijk héél graag op de hoogte blijven van al jouw belevenissen in Canada. Een goeie reis donderdag en heel veel plezier toegewenst.

  • 14 September 2009 - 08:42

    Paulien:

    Hoi Manon,

    Wij gaan zo een paar daagjes weg met opa, daarom wil ik je nog even een hele goeie reis wensen! Gebruik je verstand, maar ga wel heel erg genieten!!

    Groeten Peter en Paulien

  • 14 September 2009 - 13:10

    Anne-Marie :

    Hey Manon!

    Het schiet nu al aardig op zeg... donderdag vertrek je toch?
    Heel veel plezier... en lekker genieten in dat mooie land! Vin en ik hebben ook plannen om naar Canada te gaan... als je er dan nog bent komen we je zeker even opzoeken hoor!
    Maak er een mooie reis van en ik kijk al uit naar je verhalen op de site! :D
    Heel veel liefs! X anne

  • 14 September 2009 - 17:39

    Lucy:

    Heey meid!

    Bedankt voor je site..
    Ik zal zeker er regelmatig op gaan kijken en alle leuke verhalen van je lezen! Maak er een top tijd van!

    XxX...

  • 15 September 2009 - 08:53

    Rosalie Wols:

    Heey manon!
    Heeeeel veel plezier in Canada, je gaat echt al bijna joh! Voor mij is het nog 1 nachtje slapen meer.:) Ik heb ook veeeel zin!
    Nou nogmaals heel veel plezier in Canada en ik ga je verslag lezen:)
    Groetjes,
    Rosalie en tot in Vancouver

  • 17 September 2009 - 19:41

    Pim-Jan:

    Hoi Manon

    Had verwacht je nog te zien na ons weekendje maar helaas bij deze nog een hele leuke leerzame tijd daar en als je bekende van mij zoals Linda enz. ziet doe ze de groeten

    veel plezier gr. Pim-Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Reeuwijk

Manon

Actief sinds 20 Aug. 2009
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 27633

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 28 Februari 2015

Studeren in Munchen

17 September 2009 - 15 Maart 2010

Vancouver

Landen bezocht: