VS bezocht! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu VS bezocht! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu

VS bezocht!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

05 Oktober 2009 | Canada, Vancouver

Heyy lieve allemaal!

Weer ruim een week geleden dat ik wat geschreven heb, tijd gaat zo snel (hier, maar thuis ook waarschijnlijk) Iedereen al weer een beetje in het school/werk ritme?

Zal verder gaan waar ik gestopt ben vorige week!

Zondag, niet zo heel veel gedaan, lekker gesport en beetje relaxen. Eind van de middag kwam Plien (ned meisje, waarmee ik hierheen gekomen ben) wat gedronken en samen gekookt! Was erg gezellig. Maandag weer gewoon school natuurlijk, lange dag maar wel erg leuk het photo shoppen!
Woensdag ben ik met wat andere even de stad in gegaan, zijn op de 'Harbour centre' tower (181 meter) geweest, hoogste toren hier in vancouver, super uitzicht over de stad! Nog wat rond gekeken in 'Gasttown', een wijk hier, wel mooi! 's Avonds nog een keer terug geweest naar de toren! Super vet int donker! Al de lichtjes in de stad, heel mooi om te zien!

Donderdag... ik wilde naar een club met die ned jongen en zijn kamergenoot en een vriend, alleen ik kwam helaas niet binnen, dus ben weer terug gegaan:P nog even wat gedronken, en gelezen in me engelse boek wat ik heb gekocht! Ja.. goed bezig he, zelfs in t engels lezen! (komt alleen niet veel van, druk zat:P)

Vrijdag na schooltijd even aan me photshop gewerkt op school, want heb dat programma niet op me laptop! Daarna geshopt! Was handschoenen vergeten, en begint hier wel wat kouder te worden! Tref het verder wel heel erg, want met de regen valt het heeeeel erg mee!:) (afkloppen..) Blauwe lucht en zonnetje dus dat is lekker. 's avonds wat gedronken met wat andere mensen.. waren 2 meisjes uit canada en nog mensen die ik niet kende, wel soort grappig. In zo'n appartement wat drinken, komen elke keer nieuwe mensen die je helemaal niet kent, maar wel heel gezellig! Daarna toch nog maar even naar de 'Red room' geweest (enige club waar ik naar binnen kan denk...) Was gezellig, onderhand gewent aan de latin muziek!:P

Zaterdag uitgeslapen en hadden rond 13.00u afgesproken, met wat meiden, wilden naar een of ander chinees cultuur festival ofzo.. Maar daar aangekomen viel dat beetje tegen. Dus hebben we het stadium (waar ook opening van de olympische spelen is) bekeken, (van buiten:P) en ' chinatown' bezocht (ook weer een wijk hier) Echt of je in china bent! alles staat in het chinees geschreven, hele chineese markt, ranzig gedroogde vissen enzo! Maar was erg gezellig!:)
's avonds een film gekeken want moest zondag vroeg uit bed, want ging naar AMERIKA!!

JaJa ben in amerika geweest. Met excursie van school Seattle bezocht! Wat een gedoe joh die grens over naar Amerika, allemaal uit de bus, door doane, en door poortjes net als op t vliegveld, ook met je tassen enzo! Je mag geen appels meenemen over de grens, echt die amerikanen...
Maar in seattle wast wel heel vet! Daar op de Seattle Needle geweest (184 meter) mooi uitzicht over de stad! Viel soort tegen hoe groot het is vond ik... Wel mooi, hele leuke markt/overdekt-achtig. En grote vis markt, heel leuk wel! Ook super goedkoop shoppen in de USA te bizar! Scheelt zoveel met hier in canada!
Erg vermoeiende maar gezellige dag!

En nu is het weer maandag hier! Net photo shop gehad, andere leraar een nederlandse, te grappig. Van de week nog niet veel plannen, maar ga dit weekend (9,10,11,12 okt) naar de Rokcy Mountains!!! Heel veel zin in, ben benieuwd! Hoop dat het al beetje herfst is, dan zijn de bomen zo mooi!

Verder nog iets BELANGRIJKSS!!!!!!!!
De organisatie waarmee ik hier ben heeft een blogwedstrijd, en die wil ik natuurlijk winnen! Want de prijs is een ticket naar waar je zit, dus VANCOUVER!!! Natuurlijk zou ik het liefst jullie allemaal hier op bezoek willen, maar het is maar 1 ticket! Dus heb ik Niki gevraagt. Maar zou het wel leuk vinden als jullie me allemaal willen helpen en dus STEMMEN!!!

Stuur een e-mail naar:
studiejaar.nl@ef.com

Onderwerp: BLOG wedstrijd
In de mail: jouw naam, e-mail adres en leeftijd en
Manon Kuijf manonkuijf.waarbenjij.nu

heel simpel dus! Ik heb zo veel mogelijk stemmen nodig! Dus vraag ook al je vrienden, bekenden, ouders etc.! Alvast heel erg bedankt!!!:)

Nou dit was het denk wel weer voor deze keer! Lang zat weer!

ow nog even geen foto's omdat ik op school zit en me foto's thuis zijn. ook kan ik maar 10 foto's plaatsen das beetje raar, dus ga ik even uitzoeken! Wel een logo van EF (organisatie waarmee ik hier ben) das voor me blogwedstrijd.

Owjaa!!! Bijna vergeten! Hoe was slagerfestival!! Lekker genoten/gek gedaan en los gegaan allemaal??!! Heb aan jullie gedacht hoor:)
Verder nog nieuwtjes, roddels of andere belangrijke dingen die ik mis!??

Denk aan jullie en bedankt voor al jullie intresse!!:) Heel leuk!
Tot snel weer liefs xxx Manon


  • 05 Oktober 2009 - 19:37

    Manon Kuijf:

    owww je kunt stemmen tot 6 januari! en de uitslag hoor ik 8 januari! elke twee weken een tussenstand, dus die zal ik laten weten!!
    Dank jullie wel allemaal!!:)

    liefxx

  • 05 Oktober 2009 - 19:55

    Marloes:

    Men berichtjes worden wel saai denk zo. Want het enige waar ik op kom is. oooooh wat supervet en leuk allemaal voor der. Ben zo blij dat je het zo leuk hebt, denk vaak aan je!

    Heeeel veel liefs en een dikke kus!

    Ps. heb je mn mailtje ontvangen!?
    Ps2 :P Ik zal (&men ouders) stemmen! ;)

    Kuss (K)

  • 06 Oktober 2009 - 06:38

    Liselotte:

    Hi Manon,

    Oh zo te lezen weer genoeg tripjes en leuke dingen gedaan. Je moet ook zeker nog een keer terug gaan voor de outlet shopping net voor Seattle. Daar kan je echt super veel leuke dingen kopen voor een spot prijsje.

    De rockies ook super. Ga je met school of heb je zelf een auto gehuurd? Pak je goed in want het kan al wel koud zijn daar, toen ik ging sneewde het zelfs.

    Hoe is het met je attendance? Nog keurig 100%?

    Geniet er van! Liefs, xx

  • 06 Oktober 2009 - 07:18

    Nadine:

    Heeej nichhiiee :D Weer zo'n leuk verhaal:D

    Gaaf hoor de VS!!

    Ik zal van de week ffies stemmen en zal gelijk ook de rest van de fam. optroffelen om te stemmen ;) Jij moet natuurlijk wel winnen!!

    Gedraag je je verder een beetje daar?! ;) Volgens mij is je school wel megaleuk als ik het zo hoor :D

    Veel liefss en een dikke kuss! Nadine

  • 06 Oktober 2009 - 10:16

    Debby:

    Manon,

    Wow wat een verhaal, je beleefd dingen voor een jaar in 1 week!Te leuk allemaal, echt genieten!
    En natuuuuurlijk ga ik stemmen!

    Dikke kus Deb

  • 07 Oktober 2009 - 17:33

    Vivian:

    Goed bezig jij! Tot je volgende bericht! X

  • 09 Oktober 2009 - 07:36

    Marieke:

    He Manon,

    Nadat ik ook een emailbericht van Nikki heb gekregen kon ik er niet meer omheen om te stemmen,dus dat heb ik net gedaan!!
    Geniet van alles wat je mee maakt!

    Groetjes Marieke

  • 11 Oktober 2009 - 10:22

    Jeanet De Waij:

    Hoi Manon,
    Leuk om al je verhalen in het verre Vancouver te lezen. Ik heb op je gestemd hoor voor de blog wedstrijd. Heel veel plezier en succes nog de komende maanden!
    Groetjes van mij!

  • 11 Oktober 2009 - 21:07

    Paulien:

    Sorry, sorry, sorry,

    Ik was vergeten te melden waar wij dit weekend geweest zijn!
    Het was Limburg, het was leuk en ik stuur nog foto's.

    Groeten namens alle vage vrinden!

    www.vagevrinden.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Manon

Actief sinds 20 Aug. 2009
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 27632

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 28 Februari 2015

Studeren in Munchen

17 September 2009 - 15 Maart 2010

Vancouver

Landen bezocht: