Nog 1 week - Reisverslag uit Reeuwijk, Nederland van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu Nog 1 week - Reisverslag uit Reeuwijk, Nederland van Manon Kuijf - WaarBenJij.nu

Nog 1 week

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

10 September 2014 | Nederland, Reeuwijk

Lieve lezers,

Het is alweer even geleden dat hier een berichtje op geplaatst is, maar het gaat weer gebeuren. Precies over een week ga ik naar München om daar een semester op de TUM (Technische Universiteit München) te gaan studeren. Bij zo'n avontuur hoort natuurlijk eigenlijk wel een blog, daar vroegen ze in ieder geval vandaag naar en toen dacht ik, ik zal eens kijken of deze site nog bestaat.

Volgende week woensdag gaan mijn ouders me erheen brengen, kan ik lekker veel spullen (lees zooi) meenemen en kan ik daar aan de slag. Vanaf oktober zal ik vakken gaan volgen als onderdeel van mijn master in Nederland. Voor de geïnteresseerde onder jullie, dit zullen vakken zijn op het gebied van Operations en Supply Chain management.

Dus voor degene die het leuk vinden zal ik proberen om hier af en toe een update op te plaatsen, zodat jullie op de hoogte kunnen blijven van wat ik allemaal uitspook in Duitsland.

Groetjes liefs,

Manon

  • 10 September 2014 - 22:51

    Niki:

    LEUK hoor! Oktober = start semester + start bierfest :)!
    x geniet!

  • 11 September 2014 - 14:51

    Han:

    Veel plezier bij onze Duitse vrienden !!

  • 11 September 2014 - 16:55

    Henny:

    Veel plezier en succes daar!

  • 11 September 2014 - 18:18

    Hanny:

    Veel succes en plezier daar!!

  • 11 September 2014 - 20:00

    Carolien:

    Gaaf hoor weer een nieuwe uitdaging succes !!

  • 11 September 2014 - 21:28

    Ria :

    Hey Manon,
    Heel veel succes, en we blijven je volgen.
    Groetjes XX

  • 11 September 2014 - 23:00

    Lian:

    Heel veel plezier en succes met je studie, de houdijkies!!

  • 12 September 2014 - 16:50

    Yvon:

    Succes hoor en maak er een mooie leerzame tijd van!
    Groetjes

  • 11 Oktober 2014 - 15:29

    Trees Van Der Werf:

    Niet origineel maar toch: heel veel succes en geniet er ook van

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 20 Aug. 2009
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 27570

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 28 Februari 2015

Studeren in Munchen

17 September 2009 - 15 Maart 2010

Vancouver

Landen bezocht: